Maisarah Homestay di Berdekatan Dengan Lost World of Tambun dan MAPS Ipoh



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Maisarah Homestay di Berdekatan Dengan Lost World of Tambun dan MAPS Ipoh / Allhamdulillah.... edisi travel team Blogger Pantai Timur pada cuti sekolah Mac yang lalu, membawa kami ke satu homestay yang hanya kurang 10 minit daripada Lost World of Tambun Ipoh.


Kedudukannya tamannya yang strategik dekat dengan stesyen minyak, giant, LWOT, restoran dan sebagainya memudahkan pengunjung yang mahu ke LWOT. Korang boleh menginap di MAisarah Homestay ini. Dengan harga yang sangat berpatutan mampu diinapi oleh sesiapa sahaja.

sumber: maisarah homestay


 
Master bedroom
Rumah teres dengan 3 bilik dan dua bilik air ini mampu memuatkan 3 keluarga dalam satu masa. Bilik utama, bilik kedua mempunyai penghawa dingin dan bilik ketiga disediakan air cooler.

Bilik kedua
Dengan kelengkapan penghawa dingin di musim panas anda tidak perlu risau akan suhu yang tinggi dan menghangatkan.

Bilik Ketiga
Ruang makan dan dapur masak disediakan berasingan. Oleh itu, tidak perlu berhimpit diruang makan, korang boleh makan dengan selesa.


Selain itu, peti ais juga turut disediakan serta kelengkapan dapur yang lain seperti pinggang mangkuk, gelas, iron, periuk nasi, pemanas air dan sebagainya. So, bagi yang ada nak kecil jangan risau mudah untuk tenggek ayaq k.... hehehe


Mesin basuh juga disediakan untuk penghuni mencuci pakaian. Korang dah boleh save badget daripada menghantar baju ke dobikannnn.... Mesin basuh memang penting la bagi saya yang ada anak kecil ni. Kalau boleh nak mahu bawa baju kotor pulang. Senang pakai dan cuci terus.


Alatan untuk memasak dapur gas dan sebagainya turut disediakan. So, korang boleh masak kalau tak mahu makan kat luar. 


Apa lagi korang, kalau berhajat nak ke Lost World of Tambun atau MAPS Ipoh boleh datang menginap di Maisarah Homestay ni, dekat dan juga selesa. Pasti senang hati. 



Opsss.... nak bagitau kalau nak masuk ke taman ni anda boleh guna aplikasi waze search alamat rumah ni k sebab taman ni besar tau.... dengan menggunakan aplikasi waze memudahkan anda mencari Maisarah Homestay. Allhamdulillah terima kasih Maisarah Homestay yang menewarkan penginapan yang tidak menghampakan. Semoga dimurahkan rezeki hendaknya!

So, korang nak tau berapa harganya semalam boleh berhubung terus dengan En Rusydi menerusi talian di bawah. Yang penting harganya tak sampai RM200.

Facebook:
https://www.facebook.com/maisarahhomestay/

 Alamat:
No:27 Jalan Koperasi 34,Taman Perpaduan Koperasi,31150 Ipoh Perak
Ipoh, Perak
Whapsapp Highlights info row image
016-4458921 / 016-4448921 (Ruysdi Rashid)

4 comments:

  1. Nanti gi Ipoh nk cuba stay kqt sini la.

    ReplyDelete
  2. bagus homestaynya.. lengkap dengan peralatan..

    ReplyDelete
  3. I was perusing your article and thought about whether you had considered making a digital book on this subject. You're composing would offer it quick. You have a great deal of composing ability. read more

    ReplyDelete

Powered by Blogger.