Kempen Raya Antioxidan Serum Sanny & Joleen Potongan Sehingga 70%



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Kempen Raya Antioxidan Serum Sanny & Joleen Potongan Sehingga 70%  / alhamdulillah, ada satu produk yang saya ingin perkenalkan pada hari ini ialah Antioxidan Serum Sanny & Joleen yang merupakan satu serum kaya dengan vitamin E merupakan produk yang sangat sesuai untuk para wanita terutama wanita Asia. 

Wah!!! menarikkan! nak tahu lebih menari uols kena baca sampai bawah tau...
Opsss...jangan tunggu lagi kang terlepas! Sebelum tu, saya terangkan dulu tentang Antioxidan Serum Sanny & Joleen ni dengan lebih lanjut



Dengan slogan:

"Our skin deserve the skin loving ingredients
 Go for Premium & Natural"  A N T I O X I D A N T   S E R U M

kita seharusnya melindungi kulit kita dengan bahan-bahan semulajadi kerana ia sangat berharga. Ye la kan, diciptakan sangat istimewa sudah semestinyalah kita menjaga dan membelai diri kita dengan kasih sayang yang sepatutnya . 


Selamat Digunakan
Kalau uols nak tahu Antioxidan Serum ni memang 100 peratus dirumuskan dengan bahan semulajadi:
  • GMP certificate
  • No SLS, Paraben
  • No Synthetic Fragrance
  • yang utama ialah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia

So, uols sebagai wanita tak perlu ragu-ragu dengan Antioxidan Serum ini. Ia juga tidak merupakan formula yang tidak berminyak kerana teksturnya yang ringan dan cepat menyerap pada kulit wajah.



Saya suka dengan menggunakan Antioxidan Serum ini kerana ia tidak berminyak, lembut dan wangi, serta mudah dibawa kemana sahaja. Ia bertindak untuk
  • menutup poti-pori pada kulit wajah
  • menyingkirkan dan merawat jerawat
  • memudarkan parut
  • memberi ton kulit yang sekata
  • mencegah penuaan
  • memberi keanjangan kulit
  • memberi kerengsangan kulit
  • merangsang sintesis kolagen
Sebab inilah saya sangat selesa dengan Antioxidan Serum ini kerana saya nampak pori-pori pada kulit muka saya mula mengecil.


Promosi Sempena Aidilfitri Antioxidan Serum Sanny & Joleen

Sempena Aidilfitri  Sanny & Joleen menawarkan potongan istimewa sehingga 70%. Bermula 15 Mei 2019 sehinggan 22 Mei 2019... Fuhhh berpeluh gak saya tengok promosinya! Apa, apa, jom jom kita tengok!

Promosi pertama 
1 Antioxidan Serum Sanny & Joleen (10ml) + Page Frangee Handbag
RM99 sahaja daripada harga asal RM348


Promosi Kedua
Antioxidan Serum Sanny & Joleen (10ml)
Harga RM43 daripada harga asal RM45


Promosi Ketiga
Antioxidan Serum (30ml) x 2 +
Percuma Antioxidan Serum (10ml) 1


Wow! macam tak percaya menarik sangat... so uols jangan ketinggalan untuk mendapatan Antioxidan Serum semasa promosi ini berlangsung.

Kat mana nak dapatkan? Uols boleh ke laman sesawang di bawah.


Website
https://sannyjoleen.com/

Instagram
https://www.instagram.com/sannyjoleen/

 

6 comments:

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.