SWIMRUSH ACADEMY: Merialisasikan Sukan Sunnah Bagi Muslimah dan Kanak-kanak


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

SWIMRUSH ACADEMY: Merialisasikan Sukan Sunnah Bagi Muslimah dan Kanak-kanak / Allhamdulillah... Berita baik ni korang untuk yang suka berenang atau nak belajar berenang. Ni haa.... Swimrush Academy menyediakan kelas istimewa untuk kanak-kanak dan juga muslimah. 


Belajar Berenang Seawal 5 Tahun

Kalau korang ada anak kecil seawal lima tahun boleh mula belajar berenang. Dan, korang yang mahu belajar berenang pun boleh! kalau sebelum ni susah nak cari tempat terutama muslimah untuk belajar berenang secara profesional serta terbatas, kini tak susah lagi sebab di Swimrush Academy ni menyediakan kelas khusus buat muslimah...



Tak Ada Masa Nak Belajar Berenang

Sedia maklum ye, sukan renang ni adalah sukan sunnah kegemaran baginda Rasulullah saw. ohhh... itu dah tahu, berminat sangat nak belajar tapi yang memeningkan kepala tak ada masa pula bagi yang bekerja. Weekend nak la juga spend time dengan keluarga.... Macam mana tu?

Oppsss... jangan riasu di Swimrush menyediakan masa yang fleksibel dengan waktu kerja anda. Korang boleh belajar selepas balik kerja.... Alaa, kejap je ambil la kelas dalam sejam ke, mesti sempat. So, korang ada masa lepas kerja terisi dengan baik. 


Silibus Renang Yang Lengkap

Apa yang menarik lagi di Swimrush Academy ni meyediakan latihan yang cukup lengkap. Korang bukan sahaja boleh belajar renang dengan teknik asas tapi mereka juga akan mengajar korang teknik bagaimana korang nak yakin semasa dalam air seperti water confidence program and water survival skills.  

Belajar Berenang Secara Personal

Korang yang ada poll kat rumah, nak belajar secara personal, Swimrush Academy menyediakan khidmat secara personal dari teknik asas sehingga la teknik yang lebih tinggi. Korang jangan risau kalau nak belajar personal kat rumah ni ada kala kena charge tapi jurulatih di Swimrush Academy ni tidak mengenakan charge perjalanan ye... Hire je mereka, tentu puas hati dengan khidmat yang diberi. Ini kerana semua jurulatih yang bertauliah sahaja akan mengajar korang nanti.

Nak Belajar Menyelem : How to Dive?

Pada yang suka melancong ke pulau-pulau dan sudah tentu suka menyelam, dan nak belajar menyelam secara profesional jurulatih Swimrush Academy juga menyediakan perkhidmatan tersebut. 

Jap! Jap!

Yang menarik lagi kalau korang nak belajar diving dalam air yang tingginya 1.2 hingga 1.8 meter, korang boleh belajar secara percuma tau... Wow! best giler kan.... so korang tak de la perlu risau hujung tahun nak travel n diving kat pulau-pupau k....

so, dok cakap banyak-banyak ni mesti korang nak tahu apa yang ditawarkan oleh Swimrush Academy kan.... 

Swimrush Specialities

✔ONLY Lady Coach teach Ladies Class
✔EMPHASIS ON ANTI-DROWN - The Coach are former Lifeguard so able to conduct Water Survival Techniques and enhance Water Confidence
✔Teach Basic Technique : Breastroke, Freestyle, Backstroke, Butterfly
✔ Unique : Provide Exclusive for Men Swimming Class - only at Batu Caves Branch
✔ Experience in teaching waterphobic students
✔ Provide REPLACEMENT CLASS
✔ FREE Swimming Cap
✔ Turning from ZERO to HERO Swimmer




Empat Cawangan Swimrush Academy

Batu Caves : Kompleks Renang Seri Siantan 
  • Available Kids, Ladies and Men Swimming Class

Bangsar : Jalan Turi Bukit Bandaraya
  • Private Pool - Kids Swimming Class

Cheras : Komples Sukan Desa Tasik
  • Available for Ladies and Kids Swimming Class

Shah Alam Seksyen 14
  • Private Pool; only Ladies Swimming Class


Nak tahu macamana untuk daftar dan join Swimrush Academy, boleh hubungan media social di bawah.





#swimrush #surecanswimwan #kelasrenang #kelasrenangmuslimah #swimrushkl #gengkotakhitam #rm #rushmedia

No comments

Powered by Blogger.