Kurma Ajwa Rihura Terbaik Untuk Ibu Mengandung

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allhamdulillah, bulan Ramdahan lalu kurma menjadi juadah berbuka. Malah, bukan bulan puasa sahaja, sejak saya mengandung, kurma menjadi teman. Untuk kali ni kurma Ajwa Rihura menjadi pilihan. Awal Ramadhan ada sahabat berikan kami kurma Ajwa. Bila dah habis Ajwa yang diberi, saya diberi pilihan untuk memilih Ajwa Rihura ni.
 


Masa Ramadhan yang lalu, ada promosi yang dibuat oleh Rihura ni. Nak tahu kenapa saya memilih Ajwa Rihura ni...

1. Kualiti Yang Bagus

Seriusnya saya, tak tahu sangat bab kurma Ajwa yang bagus ke tak. Bila makan bebarapa kurma Ajwa, saya dapat rasa Ajwa oleh rihura ni terbaik... Sebab isinya lembut tak keras! Kelembutan isinya membuatkan mudah terasing daripada bijinya. 

2. Tak Terlalu Manis

Saya suka rasanya yang tidak terlalu manis membuatkan saya mudah menghadamnya. Kalau beli kurma biasa memang akan terasa alahai manisnya. Kena minum banyak air putih. Tapi Allhamdulillah dengan kurma Ajwa Rihura ni manisnya kurang dan tidak terasa di takak saya.



Bagi saya dua faktor utaman tu yang membuatkan saya rasa kurma Ajwa Rihura ni terbaik. Itu pandangan saya. Sebab itu saya memilih kurma Ajwa Rihura. Bila masa Ramadhan lalu disulami dengan promosi dengan beberapa buah lain seperti:
  • buah-buahan kering
  • kismis
  • buah prun
  • coklat
  • kekacang


Promosi ini lagi menguatkan saya untuk memilih Kurma Ajwa Rihura, pakej promosi juga didatangi dengan kayu sugi dan template info tentang solat terawih dan juga sampul kad raya. Allhamdulillah, terima kasih Rihura. Sebelum ni saya ada review tentang Kurna Ajwa Rihura ni. Banyak kelebihannya terutama untuk ibu mengandung seperti saya.


Saya sangat puasa hati dengan setnya, sebab pakej penting abgi ibu mengandung seperti saya. Dah lama saya nak makan kekacang. Serius sebelum ni jarang makan kekacang ni masa mengandung. Terima kasih Ya Rabb memberi kami rezeki ini. 

So, korang kalau nak dapatkan detail tentang Kurma Ajwa Rihuran ni boleh check it out -----> DI SINI

Salam sayang semua!

4 comments:

  1. Bulan puasa hari tu sempat merasai kurma ajwa ni . Memang lain dari lain kurmanya . Sedap

    ReplyDelete
  2. selamat menikmati khasiatnya

    ReplyDelete
  3. bila lembut dan tak manis sangat memang jadi kesukaanlah..

    ReplyDelete
  4. Memang sedap kurma ajwa Rihura ni. Tak manis sangat. Tahan lama disimpan.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.