Sakit Hati Bila Anak Buat Sepah

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Kemas rumah memang sekejap jer la, setengah jam bersepah semula.


Sakit hati mama ni....
Rasa nak marah, rasa geram semua ada


tapi sakit hati tu kejap sahaja


Nak disiplinkan anak-anak. Bukan setakat di rumah kalau mereka serang ofis saya, kat ofis pula jadi mangsa mereka....


Ada saja nak main!

Jangan buat sepah, lepas main kemas semula!

Encik husband menyampuk...
Anak yang suka buat sepah, anak yang bijak, cerdik, pandai dan gembira"
Terus tak jadi nak marah... muahhahaha


5 comments:

  1. salam kak senyum je baca entry ni anak buah saya baru buat sepah sepah td ..

    ReplyDelete
  2. salam kak senyum je baca entry ni anak buah saya baru buat sepah sepah td ..

    ReplyDelete
  3. mereka kreatif, semua benda boleh dijadikan mainan..hehe..

    ReplyDelete
  4. Sama dgn k.saly hihii sllu jew rsa nk marah2 kalu time sepah2 ni..sabar je lar hati.btol3..anak yg suka buat sepah ,anak yg bijak gembira juga sihat ...

    ReplyDelete
  5. sib baik kemas semula.. hehehe diorg kretif sbnrnya... hehehe

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED