Berinfaq dan Cantik Dengan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Berinfaq dan Cantik Dengan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen  / Allhamdulillah usia pun dah makin meningkat, tahun depan dah masuk 4 series wooo.... huhu... Apa yang dibantu,,,, jom baca dengan penuh empati tau. hehehe... Saya yakin anda semua sudah alah tegar bisa dh dengar perkataan "kolagen" ni. Dan saya tahu anda mesti pernah mencuba bermacam kolagen ada yang perlu dimasak dan ada juga sudah tersedia ready made. Dan saya juga yakin ada juga yang belum pernah mencubanya. 

Dulu masa saya mula diperkenalkan dengan kolagen, saya ragu-ragu untuk mencubanya. Maklum la masa tu, belum sesuai dengan tahap kewangan saya. Malah kini ni saya masih terambing-ambing tidak ada satu pun kolagen saya saya ambl sebagai tetap dan berterusan, sehinggalah saya diperkenalkan dengan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen ini. Pada usia saya sebegini dengan gaya hidup yang tak menentu saya sangat memerlukan tenaga yang kuat untuk handle kehidupan saya seharian. Allhamdulillah, syukur, kerana Dia memberi peluang untuk saya mencuba Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen


Kandungan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kologen
Untuk makluman anda yang bestnya Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen diperbuat daripada ikan air tawar yang berat molekulnya ialah 3000 dalton. Fungsinya untuk membuat penyerapan lebih mudah. juga Ia mengandungi glisin, proline, hydroxyproline, alanine, dan arginine dalam dos yang lebih tinggi daripada purata. Oleh sebab itulah ia berfungsi lebih berkesan daripada formula kologen lain dipasaran.

Fungsi Kologen Ikan Hydrolyzed Pure melawan tanda-tanda penuaan dengan:
-Meningkatkan tahap kelembapan supaya kulit tidak terhidrasi.
-Menganjalkan dan menegangkan kulit muka
-Memperkuatkan dan mencantikkan kuku
-Menguatkan folikel rambut






Kenapa Mesti Menggunkan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen
-Mudah larut dalam sebarang minuman
-Meningkatkan penghidratan kulit
-Mengimbangi pengeluaran minyak dalam kulit
-Mengurangkan kedutan serta garis halus
-Mengurangkan pigmentasi
-Mengurangkan kesan parut
-Meningkatkan pertumbuhan rambut dan kuku
-Meningkatkan pemulihan jantung
-Mempercepatkan pemulihan luka
-Membantu mengurangkan keguguran rambut



Umur dah nk masuk 4 series mmg mudah letih dan wajah pula suram. Saya bukan seorang yang suka melawa. Bukan tak suka melawa tptak sempat nak fikir dek tugasan harian yang fleksibel. Tak pernah habis. Sejujurnya saya mmg suka tgk org buat kerja 2, 3 dlm satu masa. Dan sy celik sahaja mata hanya sempat fikir satu kerja sahaja. Nak luahkan xperlu kot, org tak kan paham... Mmg akn mengabaikan kecantikan luaran seorg wanita. Dan persepsi cantik utk pandangan makhluk berbeza filosofi bg saya. Yg ptg cantik utk Allah bkn tatapan makhluk. So, utk saya balance life and beauty, saya gunakan #nutribear daripada @nutribearofficial @nutribearofficial @nutribearofficial sbg alat utk saya tetap aktif dan kekal sihat pd usia menjangkau 4 series... Nak tahu apa itu #nutribear jemput singgah www.sheilainspire.com
A post shared by Aselawati Che Ab Adziz (acaa) (@sheila_adziz) on

Cara pengambilan The Bear Essential ini sangat la mudah.Anda hanya perlu mencampurkan 1 scoop The Bear Essential ini ke dalam air kosong atau boleh diambil bersama minuman kegemaran anda.Simpan ditempat yang kering dan selamat.Elakkan daripada terkena sinaran matahari.


Cara pengambilan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen ini sangat la mudah. Anda hanya perlu mencampurkan 1 scoop The Bear Essential ini ke dalam air kosong atau boleh diambil bersama minuman kegemaran anda.Simpan ditempat yang kering dan selamat. Elakkan daripada terkena sinaran matahari. Saya sangat suka Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen ini kerana ia boleh digunakan di dalam minuman malah makanan juga.

 

Kenapa BEAR???
Mungkin anda tertanya-tanya apa kaitan dengan bear kan? Pada mulanya saya pun rasa yang sama apakaitan bear ni? TUntuk pengetahuan anda, dalam masa 10 tahun akan datang, topi ais polar dijangka akan mencair dengan ketara, lalu meninggalkan beruang kutub. So, bagi mengelakkan keadaan tersebut berlaku, dengan setiap pembelian produk kologen yang anda beli, sebanyak 5% akan disumbangkan kepada pemuliharaan beruang kutub.

Anda Penyelamat
So, anda dah lakukan perkara yang baik iaitu berinfaq. Bak kata 2 dalam 1. Anda bukan sahaja dapat kulit yang cantik dan sihat, malah anda telah membantu menyelamatkan beruang kutub yang hampir terancam. InsyaaAllah dengan niat yang baik akan pasti ada rahmat dan pahalanya....


Dan untuk maklumat lanjut dan pembelian Nutri Bear Essential Hydrolyzed Kollagen bolehlah singgah:

Instagram : Nutribearofficial
Facebook : Nutribear
 

4 comments:

Powered by Blogger.