Mee Udang Cafe Pusat Islam UUM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Mee Udang Cafe Pusat Islam UUM / Ni menu saya tak lalu makan nasi minggu lepas. Punya la susah nak makan nasi. Allhamdulillah minggu ni dah kembali normal. Ingatkan minggu lepas saya dah ok makan, hari ni makan nasi esok tak lalu lagi. Tak apa la, Allah nak bagi kurang kan makan tu... Bila ke cafe mula blur nak makan apa. Order itu dan ini tak ada.... Apa yang ada? bila di tanya mee udang menjadi pilihan. Ingatkan sikit sahaja.... Bila sampai tu dia,,,, banyak.....



Dah lama kot saya tak makan mee udang... sedap tu.... Harga RM7.... udang lak besar! boleh la, berbaloi.... ni menu tak lalu makan cam ni, kalau menu lalu makan saya tak tau la macam mana.... huhu... Tak lalu makan mee leh tengok menu nasi lak kat SINI lagi best-best.... cuba sekali nak lagi!



Cafe pusat Islam ni cafe termurah boleh saya katakan di UUM ni... Sangat sangat berpatutan ada kala tak masuk akal pun ada. Kadang kala kita pun confuse betul ke adik ni kira! hehehe... apa pun semoga mereka dimurahkan rezeki selalu. Ruang makan yang sangat selesa dan sejuk. 



Apa pun semua rezeki daripadaNya, Allhamdulillah... sikit ke banyak, hebat ke tak hebat cara kita makan, makanlah ikut sunnah.... 


11 comments:

  1. Maghai kuah dia nampak pekat mesti sedap ni. Puas hati kalau meriah macam ni dan murah. Menaip sambil telan ailioq Ira ni kak ahaha

    ReplyDelete
  2. Sedapnya mee udang ni kak sheila. Mmg bagus cafe ni sebab beri harga berpatutan kepada pelanggan. Kita doakan semoga cafe ini murah rezeki. InsyaAllah. Aamin. :)

    ReplyDelete
  3. alahai sedapnya.. tapi tetiba idung mama gatal la pula.. huhu tak beranai makan selalu sebab ada sinus

    ReplyDelete
  4. susah nak cari makanan yg sedap tp murah. kalau di kantin sek abe kie ni..nasi dgn lauk n sayur minima rm6. tu blom campur dgn air.

    ReplyDelete
  5. menarik ni.. seksi menggoda si udang tu posing

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, sedapnya! tapi jauh nak gi T.T

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.