Printing Baju Serendah RM11.50 Dengan Tip Top Tee Printing

Printing Baju Serendah RM11.50 Dengan Tip Top Tee Printing / Allhamdulillah, Discover Gambang telah seminggu lebih berlalu, namun kehangatan terus terasa. Bila pandang je baju team yang menyala garangnya merah itu, daripada Tip Top Tee Printing. Terima kasih kepada Tip Top Tee Printing kerana telah menaja t-shirt anak-anak team Blogger Pantai Timur seramai 27 orang.  Allhamdulillah..... Yeahhhhzazzz.... 


Tip Top Tee Printing
Merupakan perniagaan milik bumiputra yang beroperasi di Kuala Lumpur, walau bagaimanapun  pelanggangnya tidak terhad di bandar metropilitan itu sahaja malah turut menerima tempahan di seluruh negara. Dengan menggunakan kaedah pemasaran menerusi aplikasi wassup dan juga pesanan mesej menerusi facebook atau instagram mereka membuka untuk sesiapa sahaja yang berminat membuat tempahan baju. 

Segak, cun aihhh diorang ni semua pakai t-shirt #tiptopteeprinting ni

Corak
Malah, mereka juga menyediakan pelbagai corak atau design mengikut kehendak dan citarasa pelanggang. Pelanggang boleh memberi idea dan mereka akan menyediakan lakaran mengikut citarasa pelanggang. Apabila dipersetujui baharu mereka akan mencetak baju tersebut. 

Harga Yang Murah
Apa yang penting, Tip Top Tee Printing menawarkan harga yang rendah ialah RM11.50 dengan sehelai t-shirt bagi 30 helai tempahan. Apa yang menariknya Tip Top Tee Printing juga menerima tempahan baju walaupun hanya sehelai,, tapi dengan harga yang berlainan. 

Kualiti
Dengan kualiti metarial t-shirt yang serap peluh dan tidak panas, tidak mengembang dan mengecil selepas dicuci ia sangat memberi kepuasan buat saya memiliki t-shirt Team Blogger Pantai Timur yang sangat menyerlah.

Jom Tengok Baju Team Blogger Pantai Timur Hasil Daripada Cetakan Tip Top Tee Printing



Sangat cantik kak ngah dan daddy menggayakannya


Nur Jannah pun ada baju dari Tip Top Tee Printing



Suka Dengan Ukurannya
Yang saya suka tentang tip top printing ni, ukuran size yang disediakan adalah tepat dengan pilihan ukuran badan dan anak-anak saya. Biasanya kalau diberi ukuran, saya akan cerewet dan akan ukur betul-betul badan anak-anak saya, memandangkan anak-anak saya ni lebih kecil dan slim-melim daripada size yang disediakan... hehehe.... tapi kali ni pemilihan size yang saya buat adalah menepati dengan kami semua. Ada lagi ye, bagi t-shirt perempuan saya selesa bila labuh lengannya tidak tersangat labuh. Saya selalu mengalami masalah labuh lengan baju jika membeli baju readymade. Naumun, ia tidak dengan ukuran baju yang disediakan oleh Tip Top Tee Printing kerana padan dengan saya dan luas lengannya pun tidak terlalu besar. Secara keseluruhan saya berpuas hati dengan t-shirt daripada Tip Top Tee Printing ini.

So, apa lagi uols, bagi anda mahu mendapatkan khidmat printing baju dengan Tip Top Tee Printing jangan segan silu bolehlah menghubungi mereka di talian:


Instagram: tiptopteeprinting
Handphone: 019.900.9837
Email: amirarashid85@gmail.com


4 comments:

  1. Murah...cantik..selesa itu yang penting kan kak...

    ReplyDelete
  2. Husniey suka materialnya, seharian kita pakai tak busuk hapak pun baju tu

    ReplyDelete
  3. murah tapi material kain bagus memang terbaik lah. nti boleh tempah sini la

    ReplyDelete
  4. yang penting harga sangat murahhhhh!!!kualiti dah setanding baju mahal!memang berbaloi!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.