Hadiah Daripada Pasangan

Hadiah Daripada Pasangan / Allhamdulillah, bila masuk Ogos je, membuatkan saya pening. hahaha.... Al maklumlah hidup saya yang sederhana ditambah la pula anak sulung saya kakak Aman lahir pada 31 Ogos dan saya pula 20 Ogos.... masuk jer Ogos, macam-macam mesej dapat, daripada Watson, Digi dan sebagainya.


Allhamdulillah,
Kalau hari jadi saya menjelang tiba, kakak Amani yang selalu ingat! Tahun lepas dia bagi saya kipas tangan beli kat kedai buku katanya. "Itu je kakak boleh bagi mama" kakak simpan duit sekolah.... Mama pula bagi dia pencil box "itu je mama boleh bagi kakak"....

Baca ----> Hadiah hari lahir teristimewa 2017

Jarang sangat saya nak menuntut hadiah daripada pasangan. Hari jadi je pun apa la sangat. Adakala pasangan tak ingat pun hari jadi saya.... hehehe.... tak apa la! yang penting tahun lepas saya dapat hadiah istmewa daripada Yang Maha Agong. Allahu! Dah lama saya tak meloloskan diri dari semua kerja harian. Pada hari tersebut Allah Ya Baari' menyusunkan saya ke tempat istimewa. Itu sudah cukup, hadiah bermakna bagi saya!


Maybelline dari Watson for biethday girl

Hadiah Tahun Ini,
Saya dapat hadiah awal daripada husband saya! Dia suruh pilih nak beli baju apa. Saya hanya pilih blouse RM17.90 itu sudah cukup untuk saya! Terima kasih, seronok la..... ye la walaupun hadiah tak seberapa dengan nilai yang tak seberapa, it's ok. Saya tahu dan faham keadaan kami macam mana. Itu pun dah seronok pakai kat ofis.... huahahaha.... blouse hitam bunga kecil hijau kuning.... yuhuuuu....


Allhamdulillah


7 comments:

  1. Tak kisah murah janji selesa.

    ReplyDelete
  2. hadiah mahal mahal tak penting pun asalkan kita masih bersama orang tersayang

    ReplyDelete
  3. wah kita sama la baby August! syaza besday 17/8 ;)

    ReplyDelete
  4. waahh! bestnya dpt hadiahh..happy birthday in advance kak shiela! Smoga sentiasa ceria dan bhgia di smping tersyg.Moga tercapai sgala hajat..allahumma aamiin..tak de hadiah yg x seberapa,bila hadiah tu ikhlas dri hati tmbhn dri yg tersyg itulah hadiah yg x ternilai hrganya kan..=)

    ReplyDelete
  5. Akak pun bday bulan ni, sama2 dgn anak ke-3. Tak pernah hrp apa2 hadiah dr suami yg penting dia mhargai kita & sayangkan kita. Yg lain, blh minta lps dpt bonus, hihihi! :D

    ReplyDelete
  6. Kadang-kadang kita bukan nak hadiah sangat, ingatan tu yang penting, hehe.

    ReplyDelete
  7. Seronok tu kak sheila cik abang buat suprise awal.. Ni duk menanti harijadi husniey pula 🤭
    Tak tahu lah Izzat nak bagi apa hee

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.