Biskut LEXUS MUNCHY'S Menawarkan Tiket Percuma Ke Sunway Lagoon dan Lost World of Tambun

Biskut LEXUS MUNCHY'S Menawarkan Tiket Percuma Ke Sunway Lagoon dan Lost World of TambunMunchWorld Marketing Sdn Bhd menganjurkan Kempen LEXUS 20th Anniversary Ticket to Happiness sempena ulang tahun Lexus yang ke 20 dengan menyediakan tiket percuma ke Theme Park Sunway Lagoon dan juga Lost World of Tambun.


Bagaimana Untuk Mendapatkannya?

Anda boleh membeli pek promo biskut LEXUS 20th Anniversary Ticket to Happiness sama asa perisa coklat, lemon atau peanut dengan berat 190g atau 200g. Di dalamnya terdapat 1 tiket. Bagi pembelian pek 400g atau 456g terdapat 2 tiket. 

Kempen ini terbuka kepada semua pengguna yang membeli pakej promo Ulang Tahun ke-20 LEXUS dari 1 Ogos 2018 hingga 31 Ogos 2018 di kedai-kedai runcit terpilih di Malaysia, sehinggalah stok terakhir.

Baucar promosi taman tema Sunway tidak dijual atau boleh ditukar dengan wang tunai dan hanya boleh ditebus oleh warganegara Malaysia yang berumur sekurang-kurangnya lapan belas (18) tahun atau lebih tua pada tarikh penebusan.


Tataracara Penebusan Baucer:

a) Baucar promosi membolehkan pengguna menebus tiket kemasukan kanak-kanak (1) selepas membeli tiket kemasukan dewasa (1) pada kadar kemasukan yang diterbitkan, di Sunway Lagoon dan Lost World of Tambun ("Theme Parks"). Baucar ini tidak sah untuk digunakan dengan sebarang promosi khas.

b) Tempoh penebusan baucar promosi adalah dari 1 Ogos 2018 hingga 31 Januari 2019 sahaja, di Sunway Lagoon dan Lost World of Tambun semasa masa operasi taman tema sahaja.

c) Promosi ini tidak sah di Cuti Sekolah Malaysia, Cuti Umum Malaysia, Wilayah Persekutuan dan Selangor untuk cuti negeri Sunway Lagoon dan Perak untuk Lost World of Tambun.

d) Mestilah menunjukkan baucer asal dan juga Mykad semasa di kaunter, pembelian satu tiket bagi dewasa (1) baru boleh membuat penebusan (1) tiket untuk kanak-kanak. "Kanak-kanak" menandakan anak berumur dua belas (12) tahun dan ke bawah.

e) Satu baucer promosi hanya boleh ditebus satu kali di Sunway Lagoon dan Lost World of Tambun, dan hanya sah untuk membeli maksimum satu (1) tiket kemasukan dewasa pada kadar yang diterbitkan di setiap Taman Tema.

f) Semua urusniaga pembelian boleh dibuat dengan kad kredit atau tunai.

g) Sunway Lagoon Sdn Bhd, Sunway Lost World Water Park Sdn Bhd atau pengurusan masing-masing mempunyai hak untuk meminda harga tiket masuk dan menolak, mengubah, meminda, memadam atau menambah syarat dan syarat baucar promosi bila-bila masa tanpa notis terlebih dahulu.

6. Pihak Penganjur mempunyai hak untuk meminda, membatalkan dan / atau mengubah Terma dan Syarat ini tanpa notis terlebih dahulu.

7. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Munchy's melalui Facebook Direct Message di Laman Facebook (www.facebook.com/Munchys/).

So, uols apa lagi cepat dapatkan pek promosi biskut LEXUS 20th Anniversary Ticket to Happiness dan bergembiralah bersama keluarga di Sumway Lagoon atau Lost World of Tambun.


Matlumat lanjut bolehlah melayari
Facebook : Munchy's Malaysia



No comments

Powered by Blogger.