Zero Belly by Imaan Suci World Tips Kurus Saya

Zero Belly by Imaan Suci World Tips Kurus Saya / Allhamdulillah. Sejak akhir-akhr ini berat saya semakin meningkat dek peningkatan pengambilan makanan secara kerap. Namun, ia agak membimbangkan kerana bacaan BMI melebihi tahap yang disarankan 3 kg terlebih berat daripada yang sepatutnya. Selain itu, saya juga mengalami masalah pencernaan yang tidak teratur. Maka, Zero Belly Detox produk yang sesuai untuk saya dengan masalah yang dialami. 

Zero Belly Fruitea Detox

Allhamdulillah, saya diperkenalkan dengan Zero Belly Fruitea Detox satu produk daripada Imaan Suci World yang merupakan detox yang terbukti berkesan. Ia adalah teh yang diminum dengan mudah. Sesuai dengan saya yang merupakan penggemar teh. 


25 Uncang Zero Belly Fruitea Detox

Teh ini akan didatangkan bersama tumbler yang cantik. Di dalam tumbler ini anda akan dibekalkan dengan lima pek aluminium dan di dalamny terdapat 5 uncang Zero Belly Fruitea Detox. 

Ramuan Semulajadi Sumber Alam

Apa yang menarik dan tidak perlu diragukan ramuan yang digunakan dalam Zero Belly ini adalah seperti durian belanda, melberi, markisa, daun gelenggang dan juga daun teh. Kesemua ramuan yang terkandung dalam Zero Belly merupakan ramuan natural tanpa pengawet. Malah ia merupakan formula terbaik dan juga detox yang berkesan. Anda boleh tengok antara khasiat-khasiat dalam gambar di bawah yang tidak dapat diragukan lagi.

Khasiat Markisa

Khasiat Durian Belanda

Khasiat Daun Teh

Khasiat Mulberi

Khasiat Daun Gelenggang

Dibekalkan Dengan Tumbler Yang Cantik 

Dengan #tumbler yang cantik berwarna hitam tudung hijau, menemani saya ke mana sahaja dirumah malah di pejabat. Walau bagaimanapun, #tumbler Zero Belly mempunyai tiga warna yang menarik selain hijau ada juga pink dan biru. Sesuai dengan konsep alam kehijauan saya memilih warna hijau yang tenang ini. Apa yang penting warna tehnya juga kehijauan dan rasanya tidak kelat

Tumbler Berteknologi Tinggi

Apa yang menariknya #tumbler yang Imaan Suci World ini adalah mempunyai ciri berteknologi tinggi dengan spesifikasi:

  • Bpa Fee 
  • Food & Drink Safe
  • Tahan Air Mendidih
  • Kuat & Lasak
  • Tahan Lama



Fungsi Zero Belly
Duk sembang panjang, mesti nak tahu apa keistimewaan dan fungsi Zero Belly Detox ini kan.... Antara fungsinya adalah untuk membantu melawaskan:
  • Pencernaan
  • Detoxifikasi atau nyah toksin
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Mengawal gula dalam badan
  • Anti kanser


Kelulusan Kementerian

Anda juga tidak perlu meragui produk ini kerana ia diperakui selamat, tidak mengandungi bahan kimia. Zero Belly Detox ini telah mendapat kelulusan pensijilam daripada Melaka Biotech yang diiktiraf oleh KKM. Sehubungan itu juga, teh detox Zero Belly ini juga telah dikilangkan di premis yang mempunyai pengiktirafan GMP & SO (9001/22716). 

Siapa Yang Boleh Minum Zero Belly? 

Zero Belly detox boleh dimimun oleh: 
  • Kanak-kanak yang berumur 7 tahun ke atas
  • Wanita yang menyusu badan
  • Pesakit diabetik dan gastrik
*namun, ia tidak digalakkan untuk wanita yang sedang mengandung.


Cara Penyediaan Zero Belly
Rendam 1 uncang teh detok dalam tumbler yang berisi air panas, boleh minum dalam keadaan panas dan juga sejuk. Satu uncang boleh digunakan sebayak 2 kali. Ini sangat menjimatkan. Jika anda mengalami masalah pencernaan seperti saya boleh minum 1 atau 2 uncang setiap hari. Manakala, bagi anda yang mahu mengurangkan berat badan juga seperti saya, disarankan minum 2 uncang dan 2 kali sehari. Ini yang mustahak, yang mahu mengekalkan berat badan sedia ada boleh minum 3 kali seminggu....



Yaahhh.... puas rasa bila dapat minum Zero Belly ni, anda apa lagi jom la cuba sekarang dan rasai pengalaman berdetok bersama Zero Belly... Jom layan video saya yang penuh dengan kepuasan bila dapat menikmati teh Zero Belly Detox ini.... hehhehe




Berapa Harga?

Oh ye! sebelum terlupa harganya bagi 1 tumbler Zero Belly ini ialah RM60 sahaja (25 uncang). Namun, untuk harga pengenalan anda boleh mendapatkan Zero Belly ini dengan harga RM55 dan diberi percuma lotion ZB. 

Testimoni

Anda juga boleh tengok testimoni yang berkesan daripada pelanggang yang menggunakan Zero Belly Detox ini.

seluar yang biasa pakai pun kena pakai tali pinggang juga


berjaya mengurangkan berat badan sebayak 18kg

Belum cuba belum tahu,
Cepat cuba kalau nak tahu,

hehehehe....

Oleh itu, untuk anda mahu mendapatkan Zero Belly dan mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang produk ini bolehlah melayari:

Alamat HQ: No 3A-08, D' Pandan Avenue 3, Taman Pandan Mesra, 68000 Ampang. 
No Telefon: 019 286 2828 / 013 234 4848
Website: http://www.imaanworld.com.my


3 comments:

  1. cantik bekasnya kak,, ke semua bahan pun semulajadi, macam mana rasa tu ..

    ReplyDelete
  2. Wah.. Menarik bagi yang nak kuruskan badan...

    ReplyDelete
  3. patut la kak sheila nampak lain ni rahsianya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.