Dianz Vitamin Hisap-hisap Terus Cantik

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Dianz Vitamin Hisap-hisap Terus Cantik / Allhamdulillah. Kecantikan sudah sinonim dengan wanita. Tambahan pula wanita dengan peningkatan umur memerlukan penjagaan kesihatan yang rapi untuk melaksanakan ibadah kepada Allah swt. Dengan kesihatan yang baik, wanita mahupun lelaki yang bergelar hamba akan dapat melaksanakan tanggungjawab sebenar untuk mencari readha Ilahi. Oleh itu, dengan izin Allah Yang Maha Pencipta, Dianz Vitamin diformulakan dengan fungsinya yang hebat. 




Kelebihan Dianz Vitamin ini adalah
  • 5 kali ganda lebih cepatpenyerapan dengan EXTRA Glutathione dan Ascorbic Acid
  • Ia juga baik untuk tumit kaki, rambut dan kuku. Tidak hairan penemuaan yang semakin dialami telah menyebabkan masalah tumit kaki pecah, keguguran rambut serta kuku yang bergelupas. Justeru, Dianz Vitamin adalah pilihan terbaik untuk mengatasi dan merawat masalah tersebut.
  • Selain itu, ia juga berperisa Berry seperti rasa masam-masam manis. 
  • Tidak mempunyai gelatin dan seratus peratus HALAL.
  • Merupakan produk Muslim dan kilang bertaraf GMP.
  • Produk kecantikan dan kesihatan bagai tumbuh melata di pasaran. Namun, harus diingatkan apa yang kita ambil harus bertepatan dan tidak membahayakanDian Vitamin mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di bawah akta Farmasi: MAL16095012NC


Kandungan dan Fungsi
Dalam meneliti produk dan vitamin, harus diambil perhatian terhadap kandungan dan juga fungsi produk tersebut. Dibekalkan dengan dua vitamin penting iaitu vitamin D dan E yang mana vitamin C berasaskan oren berfungsi bagi merawat parut, jeragat dan jerawat. Manakala Vitamin E pula yang disaskan daripada Maquiberry adalah untukmemberi kelembapan kepada kulit. Ia juga berasakan adripada IKAN TALAPIA yang berfungsi sebagai memberi kelembutan dan kegebuan kepada kulit. Selain itu juga, EXTRA Glutathione berperanan sebagai antidioksida dan menggandakan pencerahan kepada kulit kita. Manakala, EXTRA Ascorbic Acid adalah berfungsi sebagai memberi kuasa penyerapan vitamin dalam tubuh kita. 

Tidak syak lagi, dengan kandungan terbaik dan fungsi yang hebat kepada sistem imun badan manusia ia sesuai dan mesti dijadikan amalan untuk kita tidak merasa penat dan selesa untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai abdi Allah swt. Kecantikan luaran harus disusuli dengan kecantikan dalaman untuk kita sentiasa bermotivasi dan yakin dalam melaksanakan tugasan harian. Selain itu juga, harus diingat bagi menjaga kecantikan bukan tujuan untuk dipandang oleh makhluk, namun biarlah nawaitu kepada Allah swt. untuk mendapat keredhaanNya. 


Walau apapun kebaikan yang terdapat dalam Dianz Vitamin ini, tidak berkesan atau lambat kesannya jika anda tidak mematuhi pantang dan larang bagi pengambilan produk ini.

Pantang Larang
  • Dianz Vitamin sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas.
  • Sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu bayi.
  • Sesuai untuk mereka berkulit sensitif.


Namun, 
  • Elakkan memakan dan meminum minuman berkafein dan bergas bagi mendapat kesan yang berganda.


kulit tangan saya yang segar bugar


Review Saya
Allhamdulillah, sejak saya mengambil Dianz Vitamin ini, badan saya lebih cergas, dan yang penting kulit saya tambak lebih segar. Yang penting saya bebas daripada ulser buat masa ini. Rasa masam-masam manis yang terkandung di dalamnya membuatkan saya senang dan sangat suka dengan rasa tersebut. Al maklum lah, bak asam mengamsam ni memang la gemar sangat! Pantang rasa.... Ia juga sangat mudah diambil, di mana sahaja, bila waktu nya senang sangat di ambi. Sangat disyorkan untuk mengambilnya selepas makan. Kat ofis dan di mana sahaja lepas makan dah tersedia dalam beg, buka terus ambil sebiji Dianz Vitamin ini. Sungguh senang dengan hanya menghisap seperti memakan gula-gula. 

Testimoni Pengguna
Selain itu, juga testimoni pengguna juga sangat berpuas hati dan ia sangat memberi kesan terhadap masalah kulit yang dihadapi terutamanya masalah kulit muka yang sensitif.


Pengguna ini menggunakan hanya dalam dua minggu sahaja, Allhamdulillah dengan kehebatan Allah Yang Maha Perkasa yang dialirkan terhadap Dianz Vitamin sebagai alatNya memberi kesan yang menakjubkan. Walau bagaimanapun, anda harus berhati-hati dengan produk fake atau tiruan yang berleluasa di pasaran.


Anda boleh scan bar code yang terdapat di belakang botol. 


Gambar di atas menunjukkan kod bar yang tulen atau pun yang palsu.

Jadi Pengguna Bijak
Kita selaku pengguna yang bijak harus menitik beratkan perkara ini terlebih dahulu. Pengguna bijak harus meneliti samaada produk yang dibeli dari pasaran palsu mahu pun tulen. Ia penting bagi kesejahteraan bersama, kerana produk palsu akan memudaratkan kesihatan kita. Malah, boleh mengancam nyawa juga. Oleh itu, jadilah pengguna yang bijak dan hebat.

Harga bagi sebotol Dianz Vitamin adalah RM50 dengan 30 biji. Untuk matlumat lanjut bagaimana hendak medapakan Dianz Vitamin ini bolehlah berkunjung di 

Facebook : Ikari Shoppe
Instagram: @tiqahanum
Contact No : 013-699 9876


Cuba Jangan Tak Cuba Kerana Ia Sangat Mudah dan Cepat Kesannya!
Hisap-hisap Terus Cantik




7 comments:

  1. Niatkan sebagai usaha nak sihatkan badan supaya boleh beramal ibadah kan kak...insyaAllah nanti nikmat lain Allah tambah..boleh cuba ni sebab elok untuk rambut jugakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a aa pc... yg ptg apa kita bt niat paling utama

      Delete
  2. waaa gituuuu.
    boleh continue consume gituuu

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.