Allhamdulillah: Luahan Hari Rabu Sembang Petang

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Tetiba pintu diketuk.... Senior tanya tanya camana study saya lum habis ke correction... belum kata saya ada sikit lagi. Esok nak kena pergi USM pula, nak ambil pembetulan dari 2nd supervisor saya, tapi harap-harap minggu depan dah boleh submit... Dia pun duk pegang tesis studentnya.... Baru juga hantar 1st draft nak kena baca ni...


Tak apa akak.... baca baik-baik.... Then saya cerita pasal status kerja saya nak kena buang ni..... Masa saya ada berapa bulan lagi! Jangan fikir katanya siapkan pengajian tu dulu.... Memang tak fikir sangat tapi itu lah nak kena standby... Kalau saya kena terminate, lepas habiskan belajar bila habis tu boleh masuk semula tapi atas recommendation dekan..... Dia tanya kat bawah tu bagi masuk ke? Haaa.... itu la! Jangan la tinggalkan akak, program tak ada orang..... ye la, saya tahu! tapi tak ada siapa boleh tolong saya!

kan kan kannnnn.... kalau nak suruh saya buat kerja, saya ni sentiasa ok saja dengan orang, namun bila masa saya nak kena terminate ada tak siapa boleh baking saya? boleh tangguhkan kuasa kat atas dari saya dibuang kerja sehingga la saya habiskan pengajian saya ni! Jawabnya tak ada siap pun yang mampu! hanya Allah Yang Maha Berkuasa.....

Esok saya cuti kak,,,, tapi pagi saya datang ofis sebab anak-anak sekolah. Saya ambil cuti malas dah nak balik ofis semula punch out... Saya kan kena punch in dan out.... hehehehe..... sembang petang Rabu meluahkan rasa.... tapi saya bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan. 

Allhamdulillah....... 




5 comments:

  1. betul tu kak sheila..segala yang berlaku datang dari Dia atas apa kita usaha..Keep usaha doa tawakal..In syaa Allah Dia dengar apa yang kita minta..

    ReplyDelete
  2. tak apa
    tawakal dan sentiasa berdoa daripada Allah agar sentiasa dipermudahkan urusan hidup dan rezeki :)

    ReplyDelete
  3. BeesyuBeratas segalanya Kita Ada. Jgn menangisi apa yg Kita xde

    ReplyDelete

Powered by Blogger.