Exclusive Suede Foldable Travel Bag Sangat Mudah Untuk Balik Raya

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Exclusive Suede Foldable Travel Bag Sangat Mudah Untuk Balik Raya / Allhamdulillah. Salam Ramadhan ke 24. Dah dekat nak balik kampung raya ni. Biasa saya balik raya penuh beg dan luggage barang-barang keluarga. Bayangkan luggage yang besar dan berat, compact tu penuh bonnet kereta. Namun, tidak lagi dengan adanya Exclusive Suede Foldable Travel Bag daripada PTT Outdoor sangat mudah bagi mengisi barang keperluan keluarga. 

PTT Outdoor
Bukan sahaja ia fleksibel malah ia boleh memuatkan sebanyak 32 L kapasiti barang. PTT Outdoor merupakan sebuah syarikat perkapalan yang menjual barangan keperluan untuk travel dan juga aktiviti lasak seperti cycling, climbing, hiking dan sebagainya. Maka, bagi anda yang minat dengan aktiviti kembara bolehlah mendapatkan keperluan dan barangan di Outdoor Gear Malaysia



Berbalik pada citer balik kampung untuk Aidilfitri yang hanya tinggal seminggu lagi Exclusive Suede Foldable Travel Bag sangat sesuai dan mudah untuk digunakan balik kampung nanti. Dengan harga tawaran hari raya RM35 sahaja sangat berbaloi anda mendapatkannya. 


Disediakan Dalam 4 Pilihan Warna
Exclusive Suede Foldable Travel Bag disediakan dalam empat pilihan warna yang sangat menarik iaitu kelabu, hitam, blue black dan oren. Ia bersaiz 350 x 450 mm... Sangat besar tau! Pada mulanya saya juga agak terkejut bila membuka beg ini. Ingatan saya beg ini kecil sahaja, bila sudah membuka zipnya, rupanya ia sangat besar. Apa lagi teruja bagai la jadinya.... Dengan puteriputeri bertiga saya tu yang banyak baju nak kena bawa balik kampung, sangat sesuai untuk mereka memuatkan pakaian mereka di dalamnya. Exclusive Suede Foldable Travel Bag boleh menampung sehingga 7 kg barangan, dan jangan risau ia terdiri daripada fabrik yang berkualiti dan tidak mudah koyak. 





Cara Membuka dan Melipat 
Kat bawah ni disediakan langkah-langkah bagi membuka dan melipat Exclusive Suede Foldable Travel Bag ini. 


Kalis Air
Exclusive Suede Foldable Travel Bag juga mempunyai fabrik yang kalis air. Nampak sahaja macam serap air tapi ia terbukti fabriknya tidak meresap air dan mempunyai fabrik yang berkualiti. 


Bagaimana Nak dapatkannya?
Anda boleh mendapatkannya menerusi laman sesawang PTT Outdoor dan boleh juga klik pada gambar di bawah ini. 



Jangan lepaskan peluang selagi masih ada tawaran hari raya istimewa ini dan boleh la anda melayari laman seswang:

Laman web

Facebook

Instagram






4 comments:

  1. besar juga beg ni..Ingatkan kecil jer.Berbaloi ni beli satu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a aa... ingat mula-mula ingatkan kecil jer....

      Delete
  2. Bestnya ada banyak jugak pilihan warna. Miza macam dah berkenan warna biru tu

    ReplyDelete
  3. woahh..td tgk kt blog abe kie ..mmg nmpk berbaloi la.besar pun besar

    ReplyDelete

Powered by Blogger.