Percutian Bajet Musim Sejuk Dengan Traveloka Saleabration


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Percutian Bajet Musim Sejuk Dengan Traveloka Saleabration / Allhamdulillah. kini dah hampir penghujung bulan Ogos. Mesti ada yang merancang nak bercuti pada hujung tahun manakan lagi mahu merasai sendiri musim sejuk di luar negara.


Kalau Sheila la, ada juga perancangan nak ke London, Paris, Turki, Jepun, Vietnam…. tapi yang teringin Sheila nak pergi buat masa sekarang ialah di Turki. Nak tahu kenapa? sebab mata wang Turki sekarang sedikit menurun daripada mata wang kita. So, memandangkan duit mereka lebih rendah daripada kita masa ni la seronok untuk shopping kat sana. Selaini tu juga Turki menawarkan tempat-tempat yang bersejarah terutama sejarah Islam serta tamadun Islam terdahulu. So, saya boleh mengetahu serta menambah ilmu pengetahuan bab sejarah tamadun Islam ini. Apa yang utama, saya boleh mempelajari bagaimana di mana Islam berkembang ke serata dunia. 



Malangnya, kalau nak booking tiket pada masa yang singkat ditambah pula bajet cuma sedikit, mestilah agak mahal dan memerlukan kos yang tinggi kan…. So, korang jangan risau masih sempat bercuti dengan percutian bajet pada musim sejuk akan datang ni tau. Macamana lak tu Sheila? ye la nak tahu juga tu memang tak sabar nak bercuti bajet ni.




Banyak cara dalam percutian bajet ni, selain membeli harga tiket pada waktu promosi contohnya seperti Matta fair 2019 promotion package ada juga promosi-promosi lain yang mampu kita nikmati dengan harga yang berbaloi. Contohnya, pada bulan lepas Sheila dan keluarga ke Bangkok, menerusi Flight Promotions, Sheila dapat booking tiket dengan harga lebih rendah. Yang penting korang mesti ada matlumat setiap promosi yang diadakah. So, korang barulah boleh menikmati percutian bajet yang menarik dan tidak susah hati.

Bab promosi ni korang boleh juga check it out pada Traveloka Saleabration. Saya dengar ada promosi Traveloka Saleabration. So, apa lagi korang masa ni la nak dapatkan harga tiket dan percutian bajet mampu dirialisasikan.




Traveloka Saleabration
Kempen ini akan berlangsung pada 26 Ogos 2019 sehingga 27 September 2019. Masa ni korang boleh la cuba cari-cari tempat percutian yang korang idamkan…. Sheila pun nak la juga tengok tiket-tiket murah kat Turki tu…. hehe…. Opsss lupa tadi kat atas saya ada sebut tentang Matta Fair kan, kalau korang nak tahu, masa ni kempen untuk mulakan langkah percutian bajet sebab masa tu ia akan mempromosikan harga tiket dengan harga yang murah. Rugi kalau tak ambil peluang! Kalau macam saya dah ada keluarga ini masa paling sesuai untuk mendapatkan tiket yang murah dan bercuti bersama keluarga ke luar negara.



Bukan senang nak dapatkan tiket yang murah! Lebih-lebih lagi golongan sederhana macam saya ni. Kalau korang kaya-raya itu tak menjadi masalah la kan…. Dan promosi ni juga sangat sesuai kepada pelajar-pelajar yang mahukan percutian bajet. Biasanya kalau hujung tahun cuti semester, lagi menarik para pelajar bercuti ke luar negara bersama rakan-rakan menimba pengalaman baharu di luar negara sangat dialukan. Dan juga tak ketinggalan buat cikgu-cikgu kerana masa inilah cikgu-cikgu juga bercuti, so boleh ambil peluang dengan kempen yang akan berlansung nanti.  

Dah boleh fikir tempat mana nak pergi tu! Eropah ke Asia ke? Nikmatilah percutian anda dengan harga yang istimewa mampu milik, yang penting selamat! dan mudah. Mengidam Eifel Tower pun boleh akan direalisasikan dengan penyusunan dan aturanNya. InsyaaAllah. Memang kita kena merancang yang menjadikannya Yang Maha Kuasa. Kalau kita tak merancang mana mungkin dapat direalisasikan. Dengan adanya kempen Traveloka Salebration inilah perancangan kita mudah dibuat. Tak gitu kan! Kita berdoa semoga setiap perangcangan kita akan dapat dilaksanakan. InsyaaAllah.

Apa lagi korang boleh bersiap-sedia dapatkan harga promosi menarik (sebelum korang check out Matta fair 2019 promotion package) booking flight dengan Traveloka Saleabration dimana dalam masa tiga hari lagi kempen ini akan bermula. Korang boleh nikmati pakej yang istimewa. harga tiket flight, penerbangan yang disukaan anda dan juga penginapan. Save the date ye! Kempen ini berlangsung pada 26 Ogos 2019 sehingga 27 September 2019

Jangan lupa ye! 

2 comments:

  1. kita pun teringin nak ke turki..belum berpeluang lagi nak ke negara2 sebelah barat ni

    ReplyDelete
  2. Turkiii bestnyaaaaaa. teringin nak pegi tpi tu lah duit kata mari sini nak hahah
    jalan2 sini https://theathra.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.