Header Ads

ad728
  • Breaking News

    Tepung Goreng Seri Aji Penyelamat Di Hari Hujan

    بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


    Tepung Goreng Seri Aji Penyelamat Di Hari Hujan / Assalamualaikum.... hehe... tajuk enty kali ni terpengaruh sebab dilanda hujan. Maka, kalau dah hujan-hujan perut mesti lapar. Kita tengok apa yang ada dalam peti ais... o..... ikan je! tak apa itu dah cukup. Allhamdulillah.... apa nak buat ye? dengan ikan yang ada dengan tepung goreng seri aji yang ada kita goreng je la makan cicah dengan sos..... 


    Tadaaaa....

    v
    v
    v
    v
    v
    v

    Siap!



    Kalau nak tahu banyak lagi produk seri aji ni... Antara produk seri aji ialah perencah nasi goreng dan perencah serbaguna. Perencah nasi goreng pula ada pelbagai jenis seperti :
    1. nasi goreng cina
    2. nasi goreng ayam
    3. nasi goreng ikan bilis


    Manakala bagi perencah serbaguna lak adalah seperti:
    1. perencah masak lada hitam
    2. perencah masak merah
    3. tepung goreng
    4. perencah tom yam

    Produk Seri Aji

    Sebenarnya seri aji ni dibawah syarikat Ajinomoto (Malaysia) Berhad. Dalam apa jua keadaan dan feedback daripada pelanggang serta pengguna Ajinomoto (Malaysia) Berhad sentiasa komited untuk memperbaiki dan membangunkan jenama baru yang menyediakan pelbagai jenis makanan dan perasa kepada rakyat Malaysia dan perindustrian. Hari ini mereka terus berkembang dalam rangkaian produk runcit dan kualiti kami dengan sentiasa berusaha untuk menawarkan produk dan perkhidmatan yang inovatif dari standard dan kualiti tertinggi.

    Antara produk-produk lain yang popular di negara kita adalah ajinomoto. 



    Untuk keterangan lanjut lagi tentang produk-produk Ajinomoto ni boleh layari
    Facebook : Ajinomoto Malaysia

    Saya? tak sabar nak makan ikan celup tepong cicoh sos. Selamat menjamu selera di hari hujan....



    6 comments:

    1. Ekin pernah guna gak produk ni.. Loni dah kurang guna sejak ada tepung bestari tu

      ReplyDelete
    2. Salah satu jenama pilih masakan.Tepung goreng ayam seri aji tidak mengecewakan

      ReplyDelete
    3. serius tepung goreng berempah tu sedapp.. saya masah tempe goreng.. memang sedap cicah pula dengan sos cili memang perghhh!..

      ReplyDelete
    4. apa2 je kalau digoreng tepung mcm ni mesti sedap!

      ReplyDelete

    Give your inspiration here and thank you.

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728
    Powered by Blogger.