Susu Mamadil Rizqi Antara Rezeki Dari Sahabat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Rezeki Dari Sahabat / Allhamdulillah.... Sahabat saya ni memang seorang yang pemurah sangat. Apa jer dia ada dia bagi jer kat kawan-kawan... Stok makan kat bilik dia bermacam-macam.... Ada yang cakap dah macam cafe.... hehehe.... tapi itu lah port makan terbaik kami kat ofis.... nak makan cari bilik sahabat! 




Kali ni dia bagi saya salad dan susu mamadil ni. Katanya sedap.... susu ni sangat sedap, dia boleh minu.... anak-anak pun boleh inum.... selain perisa asli ada perisa coklat dan strawberi..... yang coklat ni anak-anak mesti suka.... 


Kat bilik saya bancuh, saya bagi kak ngah minum.... kak ngah tu memang la susu dia minum seteguk dua teguk jer, melain kan ada susu yang dia berkenan baru habis dia minum macam susu ducth lady ni.... 

Fuhhhh.... memang sedap! duk kesejukan dalam bilik pekena susu panas yang sedap baru lega sikit kesejukan....


Susu Mamadil Rizqi
Merupakan susu yang ditawarkan dalam dua perisa coklat dan juga vanila... Namun ada perisa tambahan bag wanita yang mahu sentiasa cantik, menambahkan seri wajah, mamadil menyediakan khas buat wanita iaitu mamadil woman love yang dibekalkan dengan colegen. 




Yang menariknya susu mamadil ini bukan sahaja untuk orang dewasa malah kanak-kanak juga boleh menikmatinya. antara khasiat susu mamadil rizqi ini adalah:
  • membaiki masalah kulit seperti jerawat, jeragat, ruam, exzema, gatal, palbagai penyakit kulit.


Ibu Mengandung
Yang menariknya susu ini sesuai dengan ibu mengandung yang mempunyai HB yang rendah, keletihan, serta mengelakkan bayi yang dilahirkan menghadapi penyakit kuning. Selain itu, susu ini juga membekalkan tenaga sangat sesuai bagi mereka mahukan diet seimbang. 


Bagi mendapatkan susu mamadil rizqi yang sangat lazat ini boleh hubungi di



Terima kasih sahabat! memang sesuai sangat sahabat bagi salad dan susu waktu berdiet ni.... hehehe.... semoga dimurahkan rezeki selalu dunia akhirat. Allah pasti mengurnakan syuga buat sahabat! dan yang penting semoga kita sama-sama menyiapkan tesis dan berjaya menamatkan pengajian kita.... InsyaaAllah kita akan grad kelak.... Amiiiinnnn...



ps: sumber gambar daripada Facebook : Susu Mamadil Rizqi


4 comments:

  1. boleh diminum seisi keluarga lah cam ni..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..moga rezeki sahabat akak dan akan sentiasa deras seperti air yang mengalir..,amin.

    ReplyDelete
  3. Nampak lazat susu coklat ni. Salad tu sedap juga kak. hihi. :)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.