Under Construction

google image

Maaf, kalau anda sentiasa keliru dgn blog saya yang selalu tukar template... 
susah tuk puaskan hati sendiri... dengan template yang ada, ada saja saya rasa tak sesuai bagai...
erm... saya salut la blog anda yang jarang tukar template. Jangan tak sudi singgah lak... tapi kalau tak sudi tak apa la, anda berhak buat pilihan yang disukai,,,, hehehe,,,, (kecik ati)

Harap maklum, Salam Sayang...
 
 

8 comments:

  1. Biasalah tu.. Kadang2 geram tengok template yang cantik kan...

    ReplyDelete
  2. Sekian lama CCL tak tukar template . Hari ni CCL pun dah pakai template baru .masih kekalkan soft colour .jemput singgah ke blog ccl

    ReplyDelete
  3. Ada orang suka kelainan.
    Berubah ke arah yang lebih baik sangat digalakkan.

    ReplyDelete
  4. takpe take ur time edit sampai puas hati.. baru rasa smangat nak blogging ^^

    ReplyDelete
  5. hahah..tape faham..maaf diterima!

    ReplyDelete
  6. Siqah rasa dah okay kan template Sheila =)

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED