Enter your keyword

Thursday, March 10, 2016

Meronda di Queensbay Mall

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Allhamdulillah, kembali berenteri.... Al kisah hari Selasa dua hari lepas. Kami ke Queensbay Mall Penang. Dah lama tak meronda ke sini. Pergi dengan tujuan. Sampai di sini dalam 10.30 pagi.. hukkk! awal gak tu. Makan-makan aiskrim, sempat posing bebudak ni, nak menunggu habis aiskrim. Nanti kang tak leh nak bawa masuk kat kedai.


Ronda-ronda survey apa yang perlu, buat pilihan dan minta pendapat, berbncang sebelum beli... ermmm akhirnya dapat juga set golf Wilson untuk kakak dengan harga RM586.00.


Harus banyak kali fikir nak membeli, bukan mudahkan nak dapat sesuatu barang. Adakah ia adalah satu keperluan atau kehendak. Nak keluarkan duit beratus itu bagi saya yang sederhana ini, ity adalah banyak, Itu pun syukur sangat Allah bantu, dengan dapat harga ahli walaupun kami bkan ahli Wilson. Harga sebenar RM 650. 

Semoga Allah Ya Baari menyusunkan hidup anak-anak ini dalam apa jua bidang yang diberikan oleh Allah adalah terbaik, dan saya sebagai ibu tiada daya menguruskan dan mengatur hidup mereka. Melainkan Allah Ya Baari'....



3 comments:

  1. besarkan QB ni. sakit kaki berjalan. Kalau pegi weekend parking mmg full kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. a aa sis... sekarang akak ni dh senja2 mmg lenguh kaki...

      Delete

Give your inspiration here and thank you.

Popular

Follow by Email