Bila Nur Jannah Sudah Besar

Bila Nur Jannah Sudah Besar /  Allhamdulillah, 30 September, genap umur Nur Jannah 1 tahun setengah. Bila Nur Jannah sudah besar, mama makin pening kepala, tapi mama sangat bersyukur, segala kurniaan Allah buat mama....


Paling Aktif
Antara ketiga puteri saya, Nur Jannah paling aktif tapi jangan risau kalau depan orang mukanya bila saja orang tengok kat dia terus tergeliat leher tunduk kepala... hehehe.... Ntah la! mama pun tak paham, takut orang ke? malu ke? kalau kita cakap kat orang perangai Nur Jannah yang aktif semua orang tak percaya bila tengok Nur Jannah diam ajer.... kekekeke


Makin Bijak
Geram sahaja mama dibuatnya, bila dah besar dah makin bijak. Tahu sahaja apa yang dia nak buat. Cakap sahaja nak mandi, terus jer buka seluar.... Aduiiihhh memang mama sangat pening dengan Nur Jannah sorang ni... Kesian kak ngah asyik jadi mangsa buli Nur Jannah hingga kan kat pipi kak ngah dah ada tiga scar dibuat Nur Jannah. 


Bila Nur Jannah Sudah Besar
Ingat A = Nur Jannah kenal kenal A itu Allah.... Mama doakan Nur Jannah sentiasa sihat.


Semoga Nur Jannah menjadi anak yang solehah dan bertaqwa.

4 comments:

  1. Kesian kak ngah ya...Allahu..mesti pasrah terpaksa kak ngah kena gigit.Moga Jannah tumbuh menjadi muslimah solehah...aamin.

    ReplyDelete
  2. semoga besar nnt jadi seorang yg kekal aktif and produktif

    ReplyDelete
  3. Yeyy anak lea september jugak tapi genap 1 tahun.. hehehe

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.