Bila Ular Menjadi Permainan Anak-anak

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Sekarang meang ramai yang bela haiwan eksotik ni..... En daddy selalu bawa anak-anak ke rumah jiran saya main dengan ular... Dah besar pun ular ni.... Dah berapa kali anak-anak saya duk tengok, mereka mula hilang rasa takut....


Dah boleh pegang sendiri.... Erm.... saya??? masa muda-muda dulu pernah pegang ular di taman ular Kangar.... Sekarang dah tua rasa tak berminat dengan binatang ni....


Adik pun dah mula berani nak pegang..... haish.... risau pun ada.... kata kakak "mama ular tu dah tak ada bisa"....

Allah Ya Hafiz Ya Muhaimin la kakak adik....



Previous
Next Post »

3 Give your inspiration

Click here for Give your inspiration
December 28, 2016 at 2:31 PM ×

Eeii, kalau akak offer RM1 juta sekalipun saya tak berani nak pegang... geli..

Reply
avatar
December 28, 2016 at 6:40 PM ×

beraninyaaaaa , saya geli tgk coraknya haa

Reply
avatar
December 28, 2016 at 8:38 PM ×

fuyyo... sangat berani diorang ye..

Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment