Kue teow sup

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


Dalam beberapa minggu ni selalu rasa nak makan sup... Ni maggi sup yang husband ku selalu makan.... Allhamdulillah Allah Ya Razzaq bagi juga ku makan keu teow sup malam kelmarin.... Hari ni tekak ni rasa nak cari sup lagi... huh! Rasa macam tak puas jer makan sup kat kedah.... ada la sup yang sedap tapi husband aku ni jarang nak explore tempat makan.... Sup kat kota bharu juga yang aku rasa nak makan.... 

Previous
Next Post »

2 Give your inspiration

Click here for Give your inspiration
November 10, 2015 at 5:00 PM ×

kue teow ke tu .?

Reply
avatar
Sheila Adziz
admin
November 11, 2015 at 12:15 AM ×

hehe... maggi sup tu dek... x snap gambar kue teow sup....

Reply
avatar

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment