Aku Tak Tahu SEO

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Al kisahnya, aku duk terkial-kial la nak belajar pasal SEO.... selama ni memang tak sempat nak ambil tahu pasal SEO ni..... tak tahu la kenapa terdetik nak tahu,,,,, Allah juga yang detikkan tu..... aku pun google..... baca, tapi tak dan nak paham lagi..... hehehe
sumber pakcik google
Aku buka emeil, ada emeil yang Allah hantar pasal cara belajar SEO tajuk link "11 Cara Tingkatkan Ranking Tanpa Perlu Backlink Lagi"

Ya Allah.... aku terkedu, Allah hantar kat aku..... terima kasih Syed.... dia kenalkan namanya Syed, memang dah pro pasal SEO ni.... 

Sampai hari ni aku terkebil, saya mak budak baru nak belajar, kalau sudi tolong ajarkan yer para blogger hebat di luar sana..... 

Salam :)




Previous
Next Post »

Give your inspiration here and thank you. ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment