Artis Hip Hop jadikan anak sebagai pemuas seks


Sedih betul apa yang berlaku dalam masyarakat kita hari ni.... bukan setakat artis, orang biasa pun macam-macam peelnya. Cuma jarang digembar gemburkan. Si anak menjadi mangsa pemuas nafsu bapa. Walaupun dia anak tiri, jangan anggap anak itu bukan anak kita kan... kesian... baca bawah....

KUALA LUMPUR: Seorang penyanyi sebuah kumpulan berkonsep hip hop popular tanah air ditahan polis selepas didakwa merogol anak tirinya berusia 14 tahun di rumahnya di Gombak Jaya, dekat sini, semalam.
Penyanyi berusia 37 tahun yang juga pernah berlakon filem itu ditahan selepas anak tirinya membuat laporan di Balai Polis Gombak, di sini, jam 11 malam, kelmarin.

Menurut sumber, dalam laporannya, mangsa mendakwa dinodai bapa tirinya itu sejak berusia tujuh tahun dan kejadian terbaru berlaku pada 9 Februari lalu.

“Berikutan laporan itu, polis melakukan siasatan sebelum menahan penyanyi terbabit di rumahnya di Gombak Jaya jam 2 pagi tadi (semalam),” katanya, semalam.


Sumber itu berkata, remaja perempuan terbabit mendakwa dia nekad membuat laporan polis kerana tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak tujuh tahun lalu selain bimbang keselamatan adik perempuannya yang lain.

hmetro.com

ps: kalau pasal artis ni nak jer tau sapa dia.... hehehe

4 comments:

  1. tak boleh nak agak la .. sape ek .. kejam sungguh . keji .

    ReplyDelete
  2. apa punya manusia la..budak2 pun jadi mangsa.Yang paling sakit hati tu anak kepada wanita yang dikahwini pulak tu...

    ReplyDelete
  3. Cian tu budak :(
    Umo masi muda uda jdi mangsa bapak tiri

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED