Hartabumi.com Portal Carian Hartanah Bumiputra Di Seluruh Malaysia

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Hartabumi.com Portal Carian Hartanah Bumiputra Di Seluruh Malaysia / Assalamualaikum, dan salam sayang buat semua. Anda tercari-cari sumber untuk memiliki kediaman sendiri. Kini saya ada matlumat di mana anda boleh mencarinya dengan menggunakan laman seswang www.hartabumi.com yang merupakan portal carian hartanah Bumiputera dan juga sumber ilmu hartanah di Malaysia. Hartabumi.com menyediakan informasi terkini matlumat tentang hartanah serta ilmu dalam bidang hartanah untuk anda mencari tempat strategik bagi memilih kediaman idaman. 



Senarai Hartanah
Selain itu, pelbagai matlumat yang disediakan di laman sesawang ini antaranya, senarai hartanah, ilmu hartanah, buletin tentang hartanah dan servis yang disediakan oleh Hartabumi.com. Sebagai contoh jika anda ingin mencari matlumat hartanah, anda boleh klik ke "senarai hartanah" dan pilih kawasan yang anda ingin dilhat seperti rajah di bawah. Laman ini menyediakan matlumat lengkap tentang kediaman yang anda mahukan seperti harga mengikut jenis kediaman serta pemaju yang menyediakan kediaman tersebut. Anda juga oleh terus menghubungi pemaju bagi mendapatkan matlumat lanjut. 


Di dalam page "senarai hartanah" juga, anda boleh mendapatkan matlumat tentang jenis kediaman yang menjadi idaman anda seperti banglo, kondominium, semi-D, teres dan juga link-house. Anda juga akan mendapat informasi yang tepat dengan anggaran harga yang anda mahukan serta pendapatan yang anda miliki untuk anggaran untuk membeli kediaman tersebut. 

Sebagai contoh jika anda memilih jenis rumah "banglo" dan letakkan nama lokasi di mana pilihan anda, maka secara langsung akan dipaparkan lokasi yang kediaman tersubut. Pilihan yang banyak ditawarkan menerusi laman sesawang Hartabumi.com ini membolehkan anda mendapat matlumat yang tepat, terbaharu dan jelas dengan apa yang anda mahukan. 


Apa yang menariknya, laman ini telah memberi anggaran pendapatan yang harus dimiliki berdasarkan harga kediaman yang anda pilih. Selain itu, laman ini juga menyediakan proses pengiraan secara langsung dengan pendapatan yang dimiliki. Anda akan terus mendapat info tentang berapa bayaran bulanan yang harus dibayar seperti dalam rajah di bawah.


Keistimewaan Hak Bumiputra
Apa yang penting sebagai bumiputra banyak faedah yang ditawarkan contohnya seperti diskaun bagi pemilikan bumiputra, yuran guaman percuma serta rebat. 

Apa lagi yang anda tunggu cepat dapatkan matlumat terkini kediaman idaman anda di laman sesawanag Hartabumi.com



Untuk matlumat lanjut tengtang Hartabumi.com bolehlah hubungi
di talian  03-76104766 
emel: hi@hartabumi.com




2 comments:

  1. Bagus website hartabumi ni sebab mama dah beberapa Kali masuk Dan baca tips Dan tgk maklumat terkini.

    ReplyDelete
  2. wah menarik lah pasal website nih

    ReplyDelete

Powered by Blogger.