Ramadhan 2 satu empat tiga lima hijrah

SALAM RAMADHAN

Allhamdulillah...
Dia sayang kita kan... bagi kita rasa lagi Ramadhan kali ni 1435H.
Dia sayang kita kan... bagi kita hujan walaupun sebelum ni saya ingat puasa dalam cuaca panas...
Astagfirullahhalazim...

Kita jer tak sedar diri selalu bersangka buruk padanya
sikit-sikit merungut
sikit-sikit tak puas
hati sikit-sikit mengomel

Ada ja yang mahu kita rungut ngomelkan

Dia sayang kitakan
bagi kita rezeki
Temukan kembali Ramadhan ini
untuk kita beribdah

Besarnya rahmah mulianya Ramadhan
jika kita nampak berganda-ganda pahala
tapi kita alpa, masih tak sedar diri

Apa agaknya nak jadi dengan diri ni...
haduiiii.... nak mengeluh
baik p solat taubat

semoga sedar diri yang hina ini
in syaa Allah
bulan mulia
Allah Ya Fattah bukakan hujab mu antara aku dan engkau
supaya tidak terhijab apa yang aku mohon
mencari redha Mu
menyelesuri jalan Mu
dan Rasul Mu

Allah Ya Fattah agar dibuka pintu syurga Mu
walaupun diri yang hina ini
mendekatinya pun tak layak

Aamiin...

menu saya Ramadhan 1 1435H


Allhamdulillah... dapat lagi makan
kerana Dia sayang kita
Kita ni sayang tak kat Dia?

Allahhuakhbar...

Astagfirullahhalazim...


No comments

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.