Air Gamat Plus

Assalamualaikum... salam sayang semua....

Kejap tadi en daddy pulang dari keje, hari ni dia bawa balik air gamat plus lak... Al-maklumlah, susah sangat ps bersalin nak jaga sembuhkan luka kali ni kan... lagi teruk dr czer rasanya.... tapi Allhamdulillah bila ps makan jellygamat hari tu memang memberasangkan sembuhnya... dah habis pun ps makan sebotol jelly gamat tu...

Jellygamat tu sedap tau, tapi kali ni air gamat plus ni, rasa len macam skit masin cam rasa air pantai pun ada... tapi telan la juga...



Antara khasiatnya untuk menyembuhkan luka-luka ringan, menambahkan selera makan dan kesihatan badan.... diminum bersama madu lebah dan merah telur... nasib baik kat rumah ada madu, tapi tadi ps try jer minum macam tu... alamak lepas ni kena minum dengan madu juga ler... huhu... masin yang amat... harganyer RM 7.90, keluaran Gamat Asli Enterprise... boleh didapati di farmasi....



6 comments:

  1. blh juga sy try ni... kdg2 luka czer sy ni ader denyut2 plk.. mcm x smbuh lg huhu

    ReplyDelete
  2. ade x jellygamat utk sembuhkan parut jerawat?

    err.. yg mcm lubang2 kt muka 2? muka sy teruk kot.

    ReplyDelete
  3. bab minum ari gamat nie...memg sureender btl..baunya xtahan huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. gamat ni memang cepat sembuhkan luka..time brpantang dulu pun guna gamat..gatal2 pun hilang

    ReplyDelete
  5. macamanalah rasa dia yer... tarbayang2 gamat skrg ni..

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED