Tahniah Safura dan jadi Ibu

Allhamdulillah... tahun ni memang ps tahu ramai blogger2 wanita kita akan mendapat cahaya mata baru.... 1st of all, ps ucapkan tahniah tuk Safura selamat melahirkan baby sulongnya Puteri Imann Sophea pada 7 Sept 2012...



comeynye, mesti seronok jadi ibukan... dia permata, suka duka yang menyinari kehidupan kita....
semoga Safura dan baby sihat hendaknya...
ps ingatkan supaya jaga pantang betul-betul k...
kalau boleh dalam masa setahun, jangan jadi 
macam akak nie, bersalin czer lepas 39 hari dah makan
macam2... tu tak kira makan curi masa bulan puasa lagi...
ais jer pantang sampai setahun...
lepas tu padan muka, sendiri tanggung le sakit urat....
haduiiii...
hehehehe....



4 comments:

  1. tahniah buat Safura.. comel nya bayi dia.. selamat berpantang..

    ReplyDelete
  2. tahniah jugak utk safura... comel je baby kan :-)

    ReplyDelete
  3. comeynya baby tue.. senyum je dia sejuk tgk muka dia

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED