Putributterfly vs tilam

Selamat petang semua....

kelmarin, masa ps nak p ergi beli barang baby tu, 
putributterfly ni duk sibuk nak beli cd....
sampai jer kat pasaraya area rumah ps tu, 
dia dah tahu nak pergi kedai cd....

Alahai, nak citer ultramen,
sejak kebelakangan ni duk tengok ultramen jer....
tiba kat kedai tu nampak banyak cd, 
terus lupa ultramen,
yang dapatnyer....


filem seefood dan upin ipin.... sampai rumah 5 minit pasang cd seefood tu,
en hubby balik, terus off, tengok siaran tv....
nangis ler dia.... bila pujuk ok semula.... hehehe

malamnya, en hubby keluar, kejap jer balik ketuk pintu....
kata dia ada jiran datang hantar tilam
dia bagi tilam kat kita....

Diari
haish.... kat rumah jiran tu kelebihan tilam.... 
rezeki jangan ditolakkan...

Allhamdulillah, terima kasih byk2....
semoga dimurahkan rezeki untuk jiran ku juga....

ps : gambar-gambar tu ps ambil memang kelam-kelam... hehe..

2 comments:

  1. ermmm best la dapat gift dr mereka yg mgingati diri kite,kan²??hehee

    ps teka jew..kalo naseb baek dapat adiah..hehee

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.