Spontanuos Thursday


 Salam... pagi Khamis....Allhamdulillah... hari ni aku cuti, memandangkan tak de kelas... tapi rasanya pagi nanti rutin harian seperti biasa, hantar putibutterfly ke tadikanya.... masuk ofis jap, walau cuti... huhu.... cuti ku still ada 25 hari tahun ni, sebab tu ler ambik cuti esok.... erm..... malangnya ada "santai day" kat ofis masak bubur lambuk.... nak p ke tak nie..... abai jer la kan..... ada perkara yang penting juga kena buat..... study! study! k..... jangan buat lupa yer Sheila.....

2 comments:

  1. hheh. stady!!! cekgu pukui karang. hehe

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED