Rindunya Tika Itu....


Buka emeil..... tengok memember seperjuangan Uitm di hati sibuk duk sembang tentang bulan puasa masa kat foto tu..... Rindu sangat rasanya...... Di tempat itu lah, yang mendidikku menjadi manusia...... 3 tahun bertapak di dalam tu mengejar impian dan cita-cita yang mana sekarang ni ku gamati...... Rindu sangat memori semasa berada di dalam tu......  pagi, petang, siang, malam...... aku di sana....... sesungguhnya pahit, manis, suka, duka hanya di Stadium Shah Alam...... Hanya kami penghuni setia di sana tahu akan rahsia stadium itu...... Stadium itu tidak mungkin ku lupakan........ Memori di balik stadium itu akan ku genggam erat......




5 comments:

  1. wah..uitm shah alam. fida penah dtg sekali je.. tu pon singgah jmpe kawan . :)

    tp ntok sambung blaja fida dpt puncak alam pulak. bru nak berangan2 dpt uitm shah alam. :D

    ReplyDelete
  2. memori yg tak dpt dilupakan tulah memori yang dirindui... ^^

    ReplyDelete
  3. owhh. ye ke? pn.sheila fakulti ape? bisnes ke?

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

INSTAGRAM FEED