Lagi-lagi Pindah.....

Minggu ni, minggu penat duk kemas bilik....
Prepare tuk pindah ofis next week...

Pagi ni aku dah naik turun dari bilik ke ke ofis bawah dah berapa kali...
huh! sakit, lenguh la tangan ni duk angkut sana sini barang aku...
baru satu trip...

sampai ofis bawah, admin ofis cakap tak boleh simpan barang kat sini!
tak cukup tempat...
Aduiiii..... boley pening kepala aku! mana nak letak barang ni?
(tapi dalam hati, padan muka ko, sapa suh bawa turun barang awl2)
ikut jadual laa..... admin pindah 3-4bh
bkn admin 5-7hb....
tapi barang persendirian dah boleh start pindah esokkkk.....

kalau boleh aku memang malas nak bawa kotak2 yang besar tu naik bilik aku...
dah ler bilik tingkat 3 beb...
xde lif weisss....
nasib baik bangunan baru tu da lif
aku duk paras 2 ja... (GF, 1, 2) yuhuuuu....

(kami disediakan 4 kotak besau stp org)
tu pun klu lebih barang cari kotak sdiri...
tang yang pungah2 lak kena bawa turun sendiri...
haiyooooo.......

memeng xde budget nk upah orang angkut barang dari bilik ke bilik...
cam ni gayanya harus ler hubby aku yang jadi mangsa!
sapa lagi kan nak suruh!

Hari ni puasa lak.... (ganti lum abis)
jenuh aku angkut sana sini...
last part kete aku la jd the right place....
nak angkut naik bilik lak?
Oooohhhh tidakkkkkkk.......

Dah settle letak dalam kerete , naik bilik apa lagi fuhhhhh......

3 comments:

  1. akk we have same situation laaaa.rara pon asek kena pindah jeeee.

    ReplyDelete
  2. muscle2 kat tgn pun nmpk da..^^

    ReplyDelete
  3. em.... jom rara sama2 pindah...
    miss ina... bkn setakat muscle lg... urat pun dh kuar... hehehe

    ReplyDelete

Give your inspiration here and thank you.

Powered by Blogger.