Jualan 9.9 Ramai Yang Tunggu: Sudah Tentu Free Shipping

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Jualan 9.9 Ramai Yang Tunggu: Sudah Tentu Free Shipping | Sempena jualan 9.9 ini mesti banyak jualan murah yang berlangsung di semua platform online. sudah menjadi trend pembelian di atas talian menjadi pilihan tambahan lagi, kita di masa pandemik ini tidak dapat keluar membeli dan kedai juga banyak yang tidak boleh beroperasi, dan pembelian secara atas talian menjadi pilihan. 

Pengalaman Mula Membeli Secara Atas Talian

Seingat saya, saya mula membeli di atas talian sejak tahun 2008. Berulang, jalan kaki saya nak bukit untuk ke bank bagi mengaktifkan akaun untuk membuat pembelian secara atas talian. Fuhhh... kalau diingatkan dua kali berturut dengan pakai high heel, mencabar saya. Maklum la masa tu transport lak tak ada, dari ofis jalan kaki agak dalam hampir sejam juga la ulang alik.... 

Kini pembelian secara atas talian tidak asing lagi, asing apabila tak pandai buat pembelian atas talian. Nak tak nak kita harus belajar untuk berdikari dan menggunakan sistem digital dalam kehidupan harian kita. Walau bagaimanapun jangan pula salah pilih. 

So, untuk jualan 9.9 kebanyakan saluran jualan atas talian menawarkan pos secara percuma. Tidak ketinggalan juga dengan jualan pakaian Sabella juga menawarkan FREE SHIPPING. Saya suka kalau free shipping ni. 



Ye la, kalau dah dapat potongan harga tambah lak dengan free shipping kan banyak kemudahan yang kita dapat. Bagi saya ia sangat menjimatkan. So, apa lagi uols jom tengok apa item yang ditawarkan oleh Sabella. Oh... kalau uols belum tahu, Sabella merupakan jenama pakaian yang menjual di atas talian tanpa ada kedai. Selain pakaian seperti baju kurung, blouse ada juga seluar, jubah, periuk, telekung, mask yang ditawarkan juga. Ok, jom kita antara promosinya....

NI LAH MASANYA 😱


nak jimat banyak wajib grab time ni🔥


www.wassap.my/60183102180/FREESHIPPING


#sabellasentiasa 

#mysolehafamily







Greatest Shopping Day 9.9 kini kembali lagi‼️


Sempena 9.9, kepada semua kaki shopping yang sangat nantikan tarikh ini, Dapatkan semua koleksi Sabella dengan kos penghantaran PERCUMA*!


Ya percuma! Anda shopping, kami belanja kos penghantaran, BEST KE BEST?


Jom dapatkan segera kerana stok adalah terhad! Lambat seminit mungkin anda akan terlepas.


*min pembelian 2 dan keatas

*sah untuk semenanjung Malaysia sahaja


www.wassap.my/60166381343/FREESHIPPING


#SabellaSentiasa

#MySolehaFamily 

#Freeshipping99

#ShoppingDay99

#BajuKurungTanpaGosok

#BajuTanpaGosok


KATE BLOUSE

Kate Blouse antara yang tersenarai dalam pengeluaran koleksi baharu dari segi corak baju. Rugi tak grab k! Dengan hanya RM33 sahaja dengan pembelian 3 helai ke atas, ia sangat menjimatkan. 













Okey, all... kat atas ni adalah koleksi KATE BLOUSE yang telah ditambah dengan corak yang baharu. Koleksi Sabella ni semua menggunakan meterial Moss Crepe daripada Korea yang telah diimport khusus. Kainnya yang tanpa gosok dan sejuk kerana ada ruang-ruang kecil pada meterial kainnya. 

Ini antara Kate Blose. sejujurnya saya suka Kate Blouse ni, selain bajunya potongan longgar dan di bahagian pergelangan tangannya juga ada cuff yang menutupi pergelangan tangan kita. 

Jika korang nak tengok produk lain boleh layari pautan di bawah:









3 comments:

Powered by Blogger.