Kempen 'Anda Beli, Kami Derma' Marhuna sebar kesedaran tentang kanser dan kongsi kegembiraan.

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Kempen 'Anda Beli, Kami Derma' Marhuna sebar kesedaran tentang kanser dan kongsi kegembiraan.

Marhuna menganjurkan Kempen CSR sempena Pinkoctober atau Pink Oktober merupakan kempen yang diwujudkan khas bagi memberi kesedaran kepada para wanita dan masyarakat mengenai bahaya kanser payudara dan lain-lain kanser melalui kempen 'Anda Beli, Kami Derma'.

Kempen tahun ini berlangsung selama 20 hari dari 1 Oktober hingga 20 Oktober 2020 dan sumbangan akan disalurkan kepada Wad Kanak-kanak Pesakit Kanser, di Pusat Perubatan Universiti Malaya dan Majlis Kanser Nasional (MAKNA).



MARHUNA kini sedang membuat promosi potongan harga lebih 50% bagi Baju Kurung Johor potongan moden yang mesra menyusukan (Brestfeeding friendly), Edisi Puteri Gunung Ledang dengan harga promosi dan potongan lebih 50%. Hanya RM79.00 sahaja sepasang berbanding harga asalnya RM159.00. Terdapat 5 warna yang sangat cantik dan sesuai dengan personaliti wanita bekerjaya atau seorang ibu.

Materialnya diperbuat daripada Korean Premium Moss Crepe yang tahan lasak dan berkualiti tinggi. Amat sesuai digayakan dan dipakai oleh wanita-wanita bekerjaya yang tidak sempat gosok baju harian mereka untuk ke tempat kerja.


 


Setiap sumbangan daripada anda amat penting dan anda dijemput mengambil bahagian dalam inisiatif ini mulai 1 Oktober ini sehingga 20 Oktober dengan hanya membuat belian di website Marhuna atau daripada mana-mana ejen Marhuna di seluruh negara.

Pastikan anda menandakan tarikh ini dalam kalendar anda untuk menunjukkan sokongan  kepada komuniti yang memerlukan ini.

Untuk maklumat lanjut dan butiran mengenai kempen, sila lawat www.marhuna.com/marhunacares

Jom follow Marhuna, untuk dapatkan baju mesra menyusu dengan tawaran, promosi, dan harga yang sangat berbaloi. Marhuna, #BajuTradisiKita #MarhunaMesraMenyusukan

Facebook Page : https://www.facebook.com/marhunaofficial

Instagram : https://www.instagram.com/marhunaofficial

Twitter : https://www.twitter.com/marhunaofficial

Website : https://www.marhuna.com/

Email : admin@marhuna.com

Search Description: marhunamalaysia, marhunadotcom, marhunacares, bajutradisikita, marhuna, kurungmarhuna, kurungbffriendly, kurungjohor, bajutradisi, pinkoctober, kempenderma, pesakitkanser, makna, majliskansernasional, andabelikamiderma,

 

 

 

 

8 comments:

Powered by Blogger.