Flamitoz Adabi Sedap diNikmati Semua Golongan



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Flamitoz Adabi Sedap diNikmati Semua Golongan | Assalamualaikum. Korang dah rasa ke snack Flamitoz Adabi? Saya dan family kali pertama rasa. Kali pertama tahu juga yang adabi ni ada pelbagai snack. Sebelum ni asyik duk beli rempah jer pun.... 




Flamitoz Adabi ni merupakan snack yang bebas daripada:
No Trans Fat
Cholesterol Free
Baked not Fried
Source of Dietary Fibre



Ia ada pelbagai perisa tau. Antaranya:
  • Hot Squid
  • BBQ Explosion
  • Cheezt Blast 
  • Chicken Boom





Saya dapatkan dan rasa tiga perisa antar empat itu. Perisa yang sempat saya rasa ialah BBQ, Cheezt dan Chicken. Ketiga-tiga sedap tapi saya lebih sukakan yang perisa cheezt. Lain orang lain rasanya. Tapi korang kena rasa dulu mana satu korang suka, boleh share dengan saya....




Tak perlu risau ia selamat dimakan dan mempunyai logo halal. Anak-anak pun boleh makan tanpa ragu-ragu. Ye la dengan pelbagai ramuan dan kandungan tanpa halal yang kurang diambil berat dan ada pengguna tidak tahu tentang kandungan dalam pelbagai makanan snack, ia amat merisaukan bagi kita umat Islam. 

Oleh itu, saya sarankan belilah produk yang terjamin kehalalannya. 

Allhamdulillah, selain snack, saya juga baru tahu yang Adabi ni juga ada coffee. So, boleh tahan sedap juga cofee Adabi ni! Ia dibungkuskan secara 3 in 1 senang cuma bancuh dalam air siap! 

Macamana nak dapatkan? Selain daripada pasaraya korang boleh dapatkan pelbagai jenis barangan produk Adabi ini di laman sesawangnya eMall ADABI kat bawah ni. So, tak perlu korang nak susah payah parking kereta, motor nak dapatkan produk Adabi, just klik klik akan sampai di pintu rumah korang!


2 comments:

  1. Subhanallah.... Al Qur'an itu memang Asy Syifa, obat bagi pembacanya..
    Saya datang follow sini... follow balik yeee

    http://hiwaitsme.blogspot.co.id/2015/10/jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  2. tak pernah pulak nak rasa, memang tahu lama dah adabi pun ada snack .. mcm sedap semua tu hii

    ReplyDelete

Powered by Blogger.