Nyahkan Kulit Kusam Dengan Murad Replenishing Multi-Acid Peel



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Nyahkan Kulit Kusam Dengan Murad Replenishing Multi-Acid Peel / Allhamdulillah.... Sejujurnya saaya dah lama dengar pasal produk Murad ni. Harganya yang mahal membuatkan saya dapat dengar sahaja la. Nak memiliki memang tak la kan... Tak mampu lak!. Sebab saya tahu produk ini bagus dan berkualiti. Sudah tentu harga pun mahal sepadan dengan produknya.


Murad Replenishing Multi-Acid Peel

Kulit wajah akan mengalami dua fasa bagi mempercepat pembaharuan sel sebanyak 33% dalam 7 hari. Manakala bagi mendapatkan kulit bermaya dan mengelakkan kekeringan dan mengurangkan kerengsaan. 

Fasa 1: campuran AHA / BHA / TXA menyusun semula kulit yang lebih licin, cerah dan muda. 

Fasa 2: Basil suci adaptogenik, kaya dengan antioksidan, dan minyak kaya omega mempertahankan dan menguatkan permukaan kulit untuk kulit yang lebih sihat dan lebih bermaya.


Ramuan Murad Replenishing Multi-Acid Peel

Water/Aqua/Eau, Caprylic/Capric Triglyceride, C13-16 Isoparaffin, Glycolic Acid, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triolein, Glycerin, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol Caprylate, Lactic Acid, Malic Acid, Tranexamic Acid, Salicylic Acid, Sodium Hyaluronate, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Ocimum Sanctum Leaf Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Melia Azadirachta Flower Extract, Amino Esters-1, Amber Powder, Coccinia Indica Fruit Extract, Solanum Melongena (Eggplant) Fruit Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Corallina Officinalis Extract, Moringa Oleifera Seed Oil, Urea, Yeast Amino Acids, Trehalose, Inositol, Taurine, Betaine, Caprylhydroxamic Acid, Propanediol, 1,2 Hexanediol Formulated without: Parabens, Sulfates, Phthalates, Gluten.



Jenis kulit yang sesuai!
  •      Normal
  •      Berminyak
  •      Gabungan
  •      Kering

Mempercepat pembaharuan sel sebanyak 33% dalam 7 hari

Testimoni
Keputusan Selepas 4 minggu:

     96% melihat tekstur yang licin
     88% melihat lebih banyak kulit berseri
     84% menyaksikan kulit lebih cerah dan nada lebih
     84% melihat kulit yang kelihatan lebih sihat dan lebih sihat



Disokong oleh Penyelidikan Sains untuk Mengoptimumkan Kesihatan Kulit

AHA campuran (glikolik, asid laktik dan malic)
Eksfoliants pelbagai faedah yang membuang sel permukaan yang membosankan untuk melancarkan dan memperbaiki tekstur kulit, kecerahan dan kejelasan dari semasa ke semasa.



BHA (asid salisilik)

Menghapus serpihan-punca penyumbat untuk kulit yang lebih jelas.


TXA (asid tranexamic)

TXA membantu melegakan, mencerahkan, memulihkan kulit yang kusam dan nada walaupun.


Holy Basil 

Herba penyesuaian dengan antioksidan dan faedah menenangkan untuk membantu kulit melawan tekanan oksidatif (seperti pencemaran) dan menenangkan kulit.

Cara Penggunaan
1. Mecuci kulit wajah sebersihnya
2. Goncang Murad Replenishing Multi-Acid Peel terlebih dahulu
3. Menyapukan Murad Replenishing Multi-Acid Peel dengan kertas tisu yang lembut. SIAP!



Saya sangat berpuas hati dengan produk ini. Produk yang penuh dengan pembangunan dan penyelidikan  pasti merupaka satu produk yang bagus dan berkualiti. Bagaimana nak dapatkan Murad Replenishing Multi-Acid Peel, anda boleh la melayari link di bawah ini. Nak tahu berapa harga pun boleh terjah link di bawah ini ye!





2 comments:

  1. PC pun setakat ni baca testimony je kak.

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh seronoknyaaaaaa.kena beli ni! sebab saya ada masalah kulit kusam

    by the way, if you dont mind boleh tak pergi blog saya, unfollow blog saya lepastu follow balik? sebab saya tukar link blog baru. takut tak masuk dalam reading list. thankyou in advance. if awak tak kisah lah

    ReplyDelete

Powered by Blogger.