Murad Outsmart Blemish Clarifying Treatment : Merawat Jerawat Dalam 7 Hari



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Murad Outsmart Blemish Clarifying Treatment : Merawat Jerawat Dalam 7 Hari /  Allhamdulillah, salam sayang korang semua. Minggu lepas saya dah cuba Murad Replenishing Multi-Scid Peel. So, skang saya cuba Murad Outsmart Blemish Clarifying Treatment. 



Murad Outsmart Blemish Clarifying Treatment
Ia merupakan serum gel yang ringan dan terbukti secara klinikal bagi mengurangkan jerawat secara keseluruhan dalam masa 1 minggu sahaja. Asid salisilik menggabungkan dengan asidofosatidik, hidroksidekanoik, asid sebacik dan glikolik dalam Teknologi Penta-Asid untuk membersihkan kulit bakteria yang menyebabkan jerawat, minyak dan bintik hitam di samping meminimumkan kekeringan dan kerengsaan.

 

Ia sangat sesuai bagi mereka yang mempunyai kulit berminyak. Memandangkan saya juga tertaklut dengan kulit berminyak, maka saya berminat untuk mencubanya. hehehe.... Tapi kalau anda mempunyai kulit normal,  kulit kombinasi serta kering juga boleh gunakannya tau. Sebab Murad Outsmart Blemish Clarifying Treatment ni memang untuk menyahkan jerawat, bintik hitam, disamping mengurangkan kekringan pada kulit serta meminimumkan kerengsangan.


Apa yang perlu anda tahu???

Jenis kulit manakah yang bagus untuknya?
Berminyak

Dirumus tanpa:
  •      Parabens
  •      Sulfat
  •      Phthalates
  •      Gluten

 Untuk menggunakan pagi dan juga malam
  • Membersihkan kulit dengan teliti sebelum menggunakan produk.
  • Tutup seluruh kawasan yang terjejas dengan lapisan nipis.
  • Ikuti dengan Pengikat Pengesan Minyak SPF 15 | PA ++ sepanjang hari, dan Skin Perfecting Losion pada waktu malam.

Ujian kepekaan untuk pengguna baru:
Sebagai pengguna baharu boleh gunakan dengan menyapukan produk dengan berhati-hati kepada 1 hingga 2 kawasan yang terjejas kecil semasa hari pertama penggunaan. Sekiranya tiada ketidakselesaan berlaku, ikut arah seperti yang dinyatakan pada label.
Kalau korang nak lagi eloh kesan nyaboleh gunakan dengan:
  •          Clarifying Cleanser
  •          Pengecas minyak-minyak SPF 15 | PA ++
  •          Rawatan Penyakit Cecair Rapid Relief

yang ni korang boleh serach kat laman web Murad.com.my




Bahan-bahan:
Teknologi Penta-Asid
 
Gabungan gabungan 5 asam Acid-salisilat yang digabungkan dengan asid lysophosphatidic, asid hydroxydecanoic, asid sebacic dan asid glycolic-membantu membersihkan kulit dan mencegah jerawat pada masa depan.
 

Asid salisilik

Asid salisilik mengurangkan keterukan jerawat, membantu menjaga kulit bersih dengan menghalang pembentukan jerawat baru dan membolehkan kulit menyembuhkan.
 

Asid hidroksidekanoik dan asid sebacik

Biasanya terdapat dalam jeli diraja, kedua-dua ramuan ini adalah asid lemak dengan sifat pemurnian. Ujian klinikal menunjukkan bahawa bahan-bahan ini boleh mengurangkan sebum dan bertindak sebagai pengawal selia sebum yang bertindak pantas.
 

Asid Lysophosphatidic

Asid lysophosphatidic, molekul bio berasal dari kacang soya, membantu mengurangkan penampilan liang-liang.
 

Asid Glikolat

Asid Glycolic adalah ketulenan yang tinggi, asid alpha hydroxy berat molekul rendah (AHA) yang diperoleh daripada tebu yang membantu pembaharuan kulit dan membantu menghilangkan permukaan kulit dari serpihan sel untuk menjaga pori-pori yang jelas.
 

Ekstrak madu, ekstrak boswellia dan ekstrak beras

Ketiga gabungan ini mempunyai faedah menenangkan dan menghidrat yang membantu mengatasi kekeringan dan kemerahan.

Bahan-bahan:

Air / Aqua / Eau, Propanediol, Polymethylsilsesquioxane / Silica Crosspolymer, Dimethicone, Niacinamide, Polyacrylate Crosspolymer-6, PPG-26-Buteth-26, Ekstrak Bran Oryza Sativa (Rice) Asid, Glycine Soja (Kedelai) Ekstrak Benih, Zink Gluconate, Allantoin, Ekstrak Madu, Asam Sebacic, Asid 10 Hidroksidekanoik, Citrate Perak, Gliserin, Urea, Asam Ragi Amino, Trehalose, Inositol, Taurine, Betaine, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate , Cilanl Alcohol, Xanthan Gum, PEG-40 Castor Minyak Castor, Butylene Glycol, 1,10-Decanediol, Disodium EDTA, Asam Citric, Natrium Hidroksida, Caprylly Glycol, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Limonene, Linalool, , Biru 1 (CI 42090), Kuning 5 (CI 19140)



Keputusan Testimoni :
Secara klinikal terbukti mengurangkan jerawat, komedo dan whiteheads dalam masa 1 minggu. 
 

Merawat Masalah:

  •      Jerawat dan jeragat
  •      Minyak berlebihan dan bersinar
  •      Liang besar atau tersumbat
  •      Whiteheads and blackheads

Produk ini ialah:

  •      Bebas alkohol
  •      Tidak menjengkelkan
  •      Tidak kering
  •      Bebas dari kekejaman

Inspirasi Dr.

"Saya telah melihat banyak pesakit yang mengalami toleransi terhadap rawatan jerawat preskripsi, dan apabila mereka berhenti bekerja, ia amat memudaratkan. Merawat jerawat menuntut pendekatan yang lebih holistik yang merangkumi gaya hidup, pemakanan dan kemajuan dalam penjagaan kulit topikal. Saya telah membangunkan Rawatan Pembersihan Jerawat Outsmart untuk digunakan sebagai sebahagian daripada rejimen keseluruhan untuk membantu kulit kekal secara konsisten. "- Howard Murad, M.D., FAAD



So, korang kalau nak cuba dan tahu berapa harganya boleh la terus klik di link di bawah ye!


3 comments:

Powered by Blogger.