SAFI Micellar: Make Up Remover Yang Tidak Pedihkan Mata



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

SAFI Micellar: Make Up Remover Yang Tidak Pedihkan Mata / Adakah remover solek anda membuat mata anda menguap seolah-olah anda mencincang bawang? Mengeringkan kulit anda dan masih meninggalkan kesan solek? Saya nak memperkenalkan SAFI Micellar Natural Cleansing Water, untuk korang semua. Ia merupakan make up remover yang mesra kulit serasi dengan pelbagai jenis kulit. Ia juga diformulasikan dengan 100% bahan aktif semulajadi untuk pembersihan yang lembut dan berkesan dalam hanya sekali sapuan sahaja.



Apa yang lebih menarik tentang SAFI Micellar Natural Cleansing Water adalah formulasi bahan aktif semulajadi 100% ini bahkan sesuai untuk digunakan di sekitar kawasan mata untuk menghilangkan makeup mata, kerana kawasan-kawasan tersebut cenderung menjadi nipis, sensitif dan terdedah kepada kedutan jika remover solek tidak sesuai digunakan.


Diuji Secara Dermatologi

SAFI Micellar Natural Cleansing Water yang berasaskan cecair ini mampu membersihkan kotoran dengan berkesan tanpa membilas, sambil mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat secara semulajadi. Ia telah diuji secara dermatologi dan bebas daripada SLES / SLS, minyak mineral, colourant, alkohol, Paraben, Propylene Glycol, dan pasti Halal yang disahkan oleh JAKIM. Gabungan formulasi semula jadi tidak akan mengeringkan kulit apabila mengeluarkan solek.

Sebab tu juga saya selesa untuk menggunakannya! Bila dah ada certificate HALAL JAKIM, saya sebagai pengguna yakin dalam penggunaannya. Ye la kan, sekarang ni macam-macam produk di pasaran, sebagai pengguna Islam seharusnya kita sebagai pengguna menitik beratkan bab halal dan haram ini. Kadang-kala kita tak tahu produk yang kita gunakan mempunyai kandungan apa? Dengan adanya certificate ini kita akan selesa dan percaya dengan produk yang dikeluarkan.



SAFI Micellar Dalam Tiga Variasi

SAFI Micellar Natural Cleansing Water terdapat dalam tiga varian dengan 100% bahan aktif semulajadi untuk memenuhi keperluan kulit anda:

SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Rose




Kulit Normal & Gabungan
Membersihkan & Mengurangkan liang

Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Rose, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu lap sementara mengurangkan pori-pori untuk mengurangkan wajah berminyak dan berkilat, menghasilkan kulit yang segar dan bercahaya. Sesuai untuk jenis kulit biasa dan gabungan.


SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Neem



Kulit Rapi & Rawat Jerawat
Membersihkan & Kawalan Jerawat

Dirumuskan dengan bahan aktif semula jadi 100% dari Neem, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu lap dan mengendalikan jerawat untuk membuka kulit yang jelas, menghasilkan kulit yang segar dan berseri. Sesuai untuk jenis kulit berminyak dan rawan jerawat.


SAFI Micellar Natural Cleansing Water - Cucumber



Semua jenis kulit
Membersihkan & Melembapkan kulit

Dirumuskan dengan 100% bahan aktif semulajadi dari Timun, ia menghilangkan makeups dan kekotoran dengan satu mengelap kulit meninggalkan rasa terhidrasi, lembut, dan sihat. Sesuai untuk semua jenis kulit.





Testimoni Sheila

Buat masa sekarang saya guna yang Neem kerana kulit muka saya ni lebih kepada berminyak. Saya cukup senang dan suka menggunakannya. Senang sangat nak guna lepas tu ia mencuci cebisan-cebisan make up dengan bersih. Sangat selesa tak perlu lagi saya mencuci wajah dengan pencuci muka. Nak ambil wudhuk pun senang. Saya bawa ke mana sahaja letak je dalam beg nak guna kalau wudhuk pun senang....

Bila dah ada Safi Micellar ni rajin la skit saya make up, kalau tak memang muka saya cukup kusam lipstik pun tak pakai, hingga kan orang kat Kelantan tu tegur saya..... hahaha.... biasa la orang Kelantan kan "jangok-jangok", hehehe....

Allhamdulillah, matlamat utama Safi Micellar ni memang mencapai niat saya guna untuk saya mudahkan mencuci muka untuk solat! Susah kalau dah make nak wudhuk memang la saya tak yakin bersih ke muka saya? make dah hilang ke tak? kena ke air wudhuk kat seluruh wajah saya? memang sebab itu la saya ambil jalan mudah tak payah la make up nak ke ofis.... huhu....

Apa lagi masalah boleh disettle dengan adanya Safi Micellar. Allhamdulillah terima kasih Ya Rabb... korang apa lagi, memang jenis susah nak cuci muka bila nak solat macam saya? Boleh prepare Safi Micellar ni di dalam tas tangan anda! senang bawa sahaja ke mana sahaja!

Bagaimana nak dapatkannya?
Boleh dapatkan di pasaraya berdekatan anda! atau boleh klik-klik je laman media sosial di bawah ini.

Website:


Saf i @ Watson:


Instagram:


Facebook:

#safimicellar
#takpedihkanmata




3 comments:

  1. Berkenan pulak la kak.Boleh dicuba ni.

    ReplyDelete
  2. Waahh safi pun dah keluarkan micellar water..

    ReplyDelete
  3. comelnya ada 3 jenis, ju xperna cuba brand safi. sebelum ni pakai clinelle tu jer =)

    btw salam jumaat awk

    ReplyDelete

Powered by Blogger.