Beautea By SAFI Pembersih Muka Baharu Dirumus Dengan 100% Ekstrak Tea




بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Beautea By SAFI Pembersih Muka Baharu Dirumus Dengan 100% Ekstrak Tea / Allhmadulillah. Saya syukur diperkenalkan denga Pencuci Terbaharu daripada Safi iaitu Beatea By SAFI yang merupakan daripada ekstrak serautus peratus teh premium. Wow wow wow.... kalau ikut petua orang tua yang saya tahu la, nak buat tu amat malas skali,,,,, guna hampas teh untuk lumurkan pada kulit bagi mendapatkan kulit yang mulus susah dapat parut..... 



Dan.,,, kali ini sangat sesuailah produk terbaharu Beatea By SAFI ini merumuskan daripada bahan tea premium yang bertindak untuk mencuci dan menyegarkan kulit wajah kita. Memang bagai 'pucuk dicita ulam mendatang' la bagi orang yang malas macam saya nak gunakan petua hampas teh tu.... hehehe.... Sebenarnya banyak lagi petua kebaikan-kebaikan daripada tea ini sebab itu la baginda Rasulullah saw suka meminum tea. Ia bukan hanya untuk sihatan malah untuk kecantikan juga. 

Hari ni, korang, saya nak berceloteh tentang pencuci muka Beatea By SAFI iaitu empat variasi pencuci muka iaitu:
  1. Green Tea & Neem sesuai bagi kulit yang normal to oily skin
  2. Apricot Tea untuk scrub muka
  3. White Tea & Damask rose untuk dry skin
  4. Black Tea & Black Orchid untuk kulit sensitif

Green Tea & Neem – untuk kulit normal

Green Tea dan Neem ini dirumus dengan gabungan Teh Green Tea & Neem ekstrak melegakan dan perisai kulit terhadap penceroboh luaran & jerawat sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan parutan jerawat.

Cara penggunaan: Basahkan wajah urut perlahan – lahan sehinggalah betul-betul bersih tanpa meninggalkan sisa-sisa sabun. 


Black Tea & Black orchid – kulit sensitif

Fungsi : Ia adalah pembersih krim Amino acid yang lembut , wangi , sangat membersihkan dan mengeluarkan kekotoran . Di rumuskan dengan Teh Hitam & Black Orchid yang sangat membantu memperbaharui kulit sambil mengekalkan kulit yang sihat dan dilindungi daripada penuaan. 





Apa yang membuatkan saya tejuja sangat dengan Beatea By SAFI ini baunya yang sunggu wangi. Nak nak kalau yang Green Tea & Neem. Ia sangat sesuai dengan saya kerana saya mempunyai kulit wajah yang berminyak. Bila menggunakannya saya rasa sangat bersih dan segar. Secara tidak langsung ia membuatkan saya rasa bertambah yakin dengan penampilan harian. 

InsyaaAllah, ada rezeki saya nak mencuba variasi Apricot Tea dan White Tea nanti.






Aricot Tea Revitalising Face Scrub

Ini menggosok semangat yang sangat membersihkan, membersihkan liang-liang kulit wajah dan mengelupas tanpa mengeringkan kulit. Ia dirumus dengan gabungan daripada ekstrak Apricot & White Tea yang kaya dengan antioksidan yang berfungsi bagi membantu memulihkan tekstur kulit, melicin kulit serta memberi kecerahan pada kulit. Selain itu ia juga akan menampakkan keserian pada wajah anda. Aricot Tea Revitalising Face Scrub ini sesuai untuk semua jenis kulit.





White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser

Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun bertindak sebagi membersihkan liang yang tersumbat dan mengeluarkan kekotoran pada kulit wajah anda. Ia dirumus dengan gabungan teh Putih & Damask Rose yang kaya dengan antioksidan untuk mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat dan mengurangkan saiz liang-liang roma. Ia sesuai untuk kulit kering dan normal.





SAFI BEAUTEA halal dan selamat digunakan dengan kandungan 150 g dijual pada harga RM 23.30 untuk setiap satu. Boleh di beli di Watson terdekat atau online sahaja kalau uols tak sempat nak ke Walson di link ini, http://bit.ly/2JTItHO 



Maklumat lanjut tentang Beatea By SAFI ini di laman sesawang di bawah.


Website:
https://safi.com.my/


Saf i @ Watson:
https://www.watsons.com.my


Instagram:


Facebook:

2 comments:

  1. lagi satu packaging safi makin menarik..hehe

    ReplyDelete
  2. Fiza pun dah cuba yang rose dan apricot scrub tu. best lah sebab kulit lebih bersih dan lembap. bau pun wangi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.