Safi Expert Solution Terbukti Menghilangkan Pigmentasi dan Lingkaran Gelap Dalam 2 Minggu



بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Safi Expert Solution Terbukti Menghilangkan Pigmentasi dan Lingkaran Gelap Dalam 2 Minggu / Allhamdulillah, saya diperkenalkan dengan produk terbaharu Safi iaitu set Safi Expert Solution yang terdiri daripada dua jenis produk iaitu:
  1. Safi Expert Solution: Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation
  2. Safi Expert Solution: Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin



Pembungkusan Yang Menarik

Set Safi Expert Solution ini didatangi dnegan pembungkusan yang lebih ekslusif, hitam itu menawan yang mampu menawan hati para wanita dengan produknya yang berlainan daripada produk terdahulu. Ini adalah kerana safi sangat memahami masalah wanita yang utama adalah kesan bintik hitam pada kulit. Ini juga merupaka masalah utama pada wajah saya. 


Bintik Hitam dan Lingkaran Gelap Tak Sekata

Kulit wajah saya mempunyai dua masalah utama ini. Selain itu, kulit wajah saya juga mempunyai masalah kulit yang berminyak. Saya jarang menggunakan make up kecuali bedak asas. Mungkin juga life saya bukan bertemu dengan orang ramai. Lain la kalau saya dah masuk mengajar, muka mesti berseri selalu kalau tak mahunya pelajar nak tengok muka saya yang comot. Nak masuk kelas pun tak selera agaknya, ini pula nak dengar saya mengajar… huhu…. Disebabkan kekangan ini saya jarang mengenakan make up di pejabat melainkan ada urusan untuk bertemu dengan seseorang dan sebagainya baru saya keluar dengan make up.

So, dengan masalah tona kulit saya yang sekata dan juga bitnik hitam ini sedikit sebanyak membuatkan saya kadang kala juga rimas. Apa pun Safi Expert Solution ada penawarnya. Allahuakahbar! hebatkan Allah…. Dan ia juga boleh dibuktikan dalam masa 2 minggu. Apa lagi jom cuba!


Safi Expert Solution: Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

Terdiri daripada dua jenis iaitu:
Safi Expert Solution Intensive Ampoules yang bertanda no 1 (ada 2 botol). Kenapa 2 botol? Satu botol dianggarkan boleh digunakan dalam 2 minggu. Manakala, satu botol lagi digunakan 2 minggu seterusnya.  Dan ia menjadikan anda menggunakan Intensive Ampoulse ini selama sebulan.
Safi Expert Solution Intensive Ampoules yang bertanda no 2. 

Cara Menggunakannya:
Langkah Pertama: Renewal Hydra Complex (botol no 1)
Bersihkan muka terlebih dahulu. Kemudian titiskan 2,3 titik botol bernombol 1 di atas telapak tangan dan ratakan keseluluruh wajah.


Langkah Kedua: Supreme Anti-Spots Complex (botol no 2) untuk memudarkan
Kemudian ambil botol ke2 pula, titiskan 2,3 titik dan ratakan seluruh wajah.
Anda boleh menggunakan keduanya pada sebelah pagi dan sebelah malam. Ia diformulasikan dengan kandungan DN Age Technology yang efektif untuk memudarkan Age Spot, UV Spot dan parut jerawat. Sekaligus mengekalkan kelembapan kulit wajah menjadikan lebih anjal, cerah dan sihat. Kesannya boleh dilihat seawal 2 minggu selepas menggunakannya.

Apa yang penting Safi Expert Solution ini TIDAK MENGANDUNGI
·         No mineral oil
·         No Alcohol
·         No Silicone
·         No Animal testing

Disarankan:
Gunakan Safi Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation selama 1 bulan dan ulang pada bulan berikutnya (selang 1 bulan) untuk mengurangkan kesan gelap (dark spots).

Selain itu, anda juga disarankan menggunakan SAFI Rania Gold Youthful Elixir pada resting period untuk memastikan kulit yang bebas cela. 

Penggunaan Waktu Pagi: Disyorkan menggunakan SAFI Rania Gold Moisturising Day Cream SPF25PA++IR selepas menggunakan Ampoule 2 untuk kesan yang optimum. 

2. Safi Expert Solution: Milk Drop Serum - Anti Dehydrated Skin.


Keistimewaan Safi Expert Solution: Milk Drop Serum - Anti Dehydrated Skin

Kandungan yang bebas dari Mineral Oil, Bebas Alkohol, Bebas Paraben, dan tiada animal testing. 

Diperkaya dengan NMF Activator Technology & Ultra-Micro Hyaluronic Acid yang merangsang kulit menjadi lembab dan kekal terhidrat. 

Dengan formulasi Hydra-Boost capsules yang berubah menjadi titisan susu dengan cepat dan sangat mudah diserap oleh kulit. 




Ia terbukti secara klinikal 
·         instant moisture boost 280%
·         72 jam Non-stop moisture supply
·         92.5% menguatkan pertahanan kulit
·         Penggunaan selepas sebulan akan mencerahkan kulit dan meningkatkan keanjalan kulit

Cara Menggunakannya
Urut dengan lembut dengan secara bulatan sehinggala ia bertukar menjadi titisan susu seperti gambar di atas. Teruskan mengurut dengan lembut dan ratakan keseluruh wajah sehingga meresap sempurna.



Testimoni Sheila Adziz

Allhamdulillah, setelah mencuba produk Safi Expert Solution ini saya merasa lebih yakin dengan wajah saya walaupun tidak gemar menggunakan make up, saya rasa kulit wajah saya tampak segar dan mula berubah kerana bitnik hitam mulai pudar. 

Ia pengalaman berharga saya. Yang utama kena disiplin. Sebelum ni saya memang jenis yang tidak berdisiplin dalam menggunakan apa-apa produk. Demi Safi Expert Solution kerana kandungan ramuannya yang terpelihara daripada bahan chemical dan sebagainya saya mendisiplinkan diri saya bagi menguji keberhasilannya. 

Tambahan pula dengan penggunaan Safi Expert Solution Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin, menjadikan kulit muka semakin lembut dan terasa kulit semakin anjal! Walhal kulit muka saya sebelum ini memang berkerutu… kekeke…. Saya mula terpikat bila Nampak hasilnya! Dan… anda bila lagi. 

Saya sangat mngesyotkan anda memilih Safi Expert Soluion ini jika anda bermasalah kulit pigmentasi dan tona warna tidak sekata, serta mempunyai bitnik hitam seperti saya, ayuh kenakan wajah anda dengan Safi Expert Solution. Apa pun saya yakin setiap produk yang kita gunakan ada yang sesuai dengan kulit wajah kita dan ada juga yang tidak sesuai. Namun, jangan takut untuk mencuba! Saya memberanikan diri untuk mencuba produk terbaharu Safi ini adalah kerana ramuannya yang bebas daripada bahan terlarang.


Paling utama niat untuk menggunakan apa-apa pun produk biarlah betul bukan untuk dipuji makhluk tapi untuk menguji kuatnya iman… hehehe…. Apa pun jangan lupa berselawat,

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


Amin,,, InsyaaAllah…

Bagaimana nak dapatkannya?
Boleh dapatkan secara atas talian di Watson
www.watson.com.my
(klik sahaja link ini untuk ke page Safi Expert Solution)

Yang bestnya anda boleh mendapatkan lest RM5 dengan masukkan kod SAFIESR5 dengan mana-mana pembelian produk Safi Expert Solution
Promosi ini bermula pada hari ini 2 April 2019 sehingga 29 April 2019.
Lekaihhh….












5 comments:

  1. nampak elegan sangat bungkusan dia tu kannn

    ReplyDelete
  2. Packaging dia lawa.. kita sukalah kak

    ReplyDelete
  3. Safi Expert Solution: Milk Drop Serum - Anti Dehydrated Skin ni penggunaan malm je ea? Siang xleh pkai?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.