Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs / Salam Aidilfitri. Allhamdulillah.... Blog cuti raya kini ceria kembali dengan amalkan Jus Hidayah Gold. Penat, tau. raya makan makan so, kita seimbangkan dengan Jus Hidayah Gold ini. Nak tahu apa itu Just Hidayah Gold? jangan skip baca entry ini tau...

O... ye, sebelum tu saya terlebih dahulu mohon ampun dan maaf buat saudara serta sahabat jika tidak sempat saya menziahi ketika raya di kampung. Dek kekangan kesihatan anak-anak dan juga diri yang mula gastrik, saya mengambil keputusan untuk balik Kedah awal. Allhamdulillah, Jus Hidayah Gold  sebagai alat Allah Ya Salam Ya Fattah mengatasi masalah kesakitan tersebut.



Dek, bulan ceria penuh kemuliaan ini, Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herbs dengan tawaran istimewa iaitu RM10k Gold Bar untuk dimenangi.

PERADUAN WEFIE RAYA

Seraimas akan mengadakan Peraduan Wefie Raya bermula 17/5/2018 sehingga 1/7/2018 ini. Penyertaan hanya boleh dihantar bermula 17/5/2018. Penyertaan terakhir akan diterima sehingga pada jam 10 malam 1/7/2018.

Jangan lupa Selfie bersama Jus Hidayah Gold tau!
Kepada pelangan tetap Jus Hidayah Gold ini adalah peluang terbaik anda untuk sertai peraduan ini.
Kepada anda yang belum mencuba dapatkan Jus Hidayah Gold di:-
  1. Toko-toko Jamu berhampiran
  2. www.seraimas.my
  3. Facebook Seraimas HQ.
Hadiah bernilai RM 10,000.00 bakal dimenangi dan anda berpeluang untuk beramah mesra di rumah terbuka Hari Raya bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan di (maklumat mengenai lokasi, masa dan tarikh akan diberitahu kemudian)
Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian.
Pemenang dalam peraduan ini akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Pemilihan pemenang dibuat oleh pihak juri yang dilantik.
Pemenang akan diumumkan pada 1/7/2018 melalui Facebook Seraimas HQ.
Tarikh Tutup Penyertaan: 1/7/2018 jam 10 malam

CARA PENYERTAAN

  1. Beli Jus Hidayah Gold
  2. Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  3. Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
  4. Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
  5. Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
  6. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
    1. Gambar adalah milik anda
    2. Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya
    3. Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik
    4. Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
  7. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
  8. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini. 

HADIAH
Seramai 5 orang pemenang akan dipilih. Berikut adalah hadiah-hadiah yang bakal dimenangi.
Tempat Pertama:
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas
Tempat Ke-2:
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas
Tempat Ke-3 sehingga ke 5:
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas.








Apa Itu Jus Hidaya Gold?
Dah habis pasal peraduan, sudah tentu u ols nak tahu apa itu Jus Hidayah Gold ni kan...

Jus Hidayah Gold adalah minuman kesihatan bermutu tinggi dan menggabungkan 23 jenis herba yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik.
Kombinasi Raja Segala herba seperti Madu, Buah Tiín, Kismis, Kurma Merah, Apricot, Delima, Lada Pintal, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatus Sauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai lagi bahan semulajadi ini mempunyai kebaikan dan khasiat luar biasa untuk kesihatan tubuh badan dan mengatasi segala macam penyakit.

Merawat Masalah Penyakit?
Produk yang tidak perlu diperkenalkan lagi ini turut dapat membantu pelbagai masalah kesihatan. Tidak terhad kepada penyakit ringan sahaja, Jus Hidayah Gold juga dapat mengatasi penyakit serius atau kronik seperti penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE (systemic lupus erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus (gastik atau sembelit) dan sebagainya.

KELEBIHAN JUS HIDAYAH GOLD



Sejak dari zaman dahulu, banyak jenis tumbuhan yang digunakan oleh nenek moyang kita untuk mengubati penyakit luar dan juga dalaman. Namun, masih ramai di antara kita yang belum mengetahui atau berasa yakin bahawa bahan-bahan semulajadi ini sebenarnya jauh lebih baik untuk mencegah dan juga merawat penyakit. Produk berasaskan herba alam semulajadi seperti Jus Hidayah Gold ini boleh dijadikan alternatif untuk mengekalkan kesihatan ataupun mengubati penyakit. Bak kata pepatah Melayu, cegah sebelum kena.

Gabungan mantap 23 jenis herba terpilih ini juga terdiri daripada makanan sunnah yang berkualiti tinggi yang sememangnya bermanfaat untuk kesihatan tubuh badan. Malah jika diamalkan setiap hari dan dijadikan sebagai rutin, ia mampu mencegah pelbagai penyakit, menyihatkan badan dan mengembalikan keseimbangan sistem tubuh badan.
Warisan herba sepanjang zaman ini mampu dimiliki untuk kesihatan seisi keluarga serta mengeratkan lagi jalinan kebahagiaan bersama. Lebih Kuat, Lebih Cergas dan Lebih Beramal dengan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas Herbs.

Testimoni IMAM MUDA ASYRAF

Imam Muda Asyraf dipilih sebagai Imam Muda Asyraf juga turut dijadikan duta produk kesihatan yang terkenal dengan tagline ‘Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal’ iaitu Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.

Umum mengetahui Imam Muda Asyraf merupakan juara musim pertama program pencarian imam dalam kalangan generasi muda. Program Imam Muda yang disiarkan secara langsung menerusi saluran televisyen berbayar Astro Oasis membuatkan pemilik nama Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan dikenali ramai.
Imam Muda Asyraf juga meneruskan diri dakwah beliau menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ. Program bual bicara yang berlangsung tiga kali dalam sebulan ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.

TESTIMONI PENGGUNA
Allhamdulillah, semakin baik selepas mengamalkan jus hidayah gold ni... darah tinggi saya pun di tahap yang baik, berbanding sebelum ni. Sebab tu saya kekal mengambil jus ni... badan saya lebih bertenaga, berkebun pun ok. Terima kasih jus hidayah gold....


SERAIMAS HERBS

Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Menyedari hakikat bahawa sektor makanan tambahan bagi tujuan kesihatan dan juga produk kosmetik serta kecantikan amat menggalakkan, maka syarikat ini mula beroperasi dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi.

Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor.

Produk-produk Seraimas
Produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba dan bahan semulajadi ini bermula dengan produk Losyen Terapi Anggun dan Dara Mas Cucian Wanita, Serai Mas Herb dan juga produk kulit Astanita Collagen Skinz dan C’Bidadari Juice Khas untuk kaum wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman. Ia mula berkembang dan semakin unggul ke hadapan apabila memperkenalkan produk lain seperti Jus Hidayah, Kismis Hidayah, Raudah Energy Drinks, Rest Slimm Mango Drink dan Bengkung Puteri Mas yang menjadi pilihan ibu selepas bersalin.
Perjalanan Serai Mas Herbs Trading bermula daripada sebuah kedai jamu milik Datin Hajjah Sunita Bibi yang ketika itu menjadi stokis untuk satu produk lokal syarikat lain. Beliau nekad untuk membina empayarnya sendiri selepas dia ditipu dan ditikam belakang oleh syarikat terbabit. Seiring dengan cita-citanya semenjak kecil yang mahu menubuhkan perniagaan sendiri, tanpa ragu beliau mengeluarkan produk kesihatannya sendiri. Walaupun ketika itu beliau kurang arif dengan ilmu dalam bidang jualan dan pemasaran, namun atas nekad dan sokongan daripada suaminya, beliau yakin bahawa syarikatnya pasti akan berjaya suatu hari nanti.

Walaupun tidak mempunyai pendidikan tinggi dan mempunyai latar belakang dari keluarga yang porak peranda, beliau berjaya menepis segala tomahan masyarakat yang suatu ketika dahulu mengejinya dan berjaya menubuhkan syarikat sendiri hasil titik peluhnya itu. Setiap tekanan yang dilaluinya sejak kecil menjadi inspirasi untuk dirinya agar terus bangun dan tidak mudah putus asa. Datin Hajjah Sunita Bibi juga percaya dengan mengeluarkan produk kesihatan ini, ia dapat membantu orang ramai untuk menjaga kesihatan walaupun sibuk dengan kehidupan harian. Menekankan isu kekeluargaan, setiap produk yang dihasilkannya mampu dimiliki oleh setiap ahli keluarga kerana produknya bermula dari produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, serta warga emas. Malah harga mampu milik yang ditawarkan ini mampu untuk dimiliki oleh setiap ahli keluarga di Malaysia.
Beliau percaya dengan hubungan kasih sayang dan kekeluargaan yang penting dalam satu keluarga itu, produk ini mampu memberi kesan positif jika diamalkan selalu. Beliau juga mahu produk kesihatannya ini mampu pergi jauh dan boleh mengorak langkah hingga ke luar negara.

Pertanyaan boleh hubungi talian: +6012 7848364
Website: www.seraimas.my 
Facebook: Seraimas HQ
Instagram: @seraimashq
Youtube: Seraimas Herbs




18 comments:

  1. Wah kak boleh lah try join peraduan ni.

    ReplyDelete
  2. macam bagus je Jus Hidayah Gold kan.. macam nak beli satu.

    ReplyDelete
  3. senang sangat contest gini. Ber'wefie'je boleh menang. Harap dapat menang la... eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon... kan? kang x valid plak nnt...

    ReplyDelete
  4. rezeki sungguh kalau mng....jom join ramai2

    ReplyDelete
  5. jom join..sempat lagi ni..sambil jaga kesihatan boleh menang RM10K

    ReplyDelete
  6. hadiah dia menariklah... rugi plak rasa xjoin kan.... jom wefieeee!!

    ReplyDelete
  7. bestnye hadiah dia wakkkkkkkkkk.. jom lah kita wefie !! nak menang jugak..

    ReplyDelete
  8. bestnya hadiah dia, jom kita ramai ramai cari jus hidayah gold dan berwelfie habisssss

    ReplyDelete
  9. beruntung sapa yang menang, kena dapatkan juga ni jus hidayah . mana tau rezeki last minit. bagus ni kalau amalkan badan pun sihat

    ReplyDelete
  10. Jom join. Mana tau rezeki kan. Wowww lumayan hadiah yang disediakan. Kalau menang untung sangat ni lepas raya. Hehehehe jus ni pun memang bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete
  11. Sempat ke tak nak join ni. Ade 2 hari lagi tinggal ni

    ReplyDelete
  12. hadiah best ! jarang2 ade contest wefie / selfie tawar hadiah gold bar ni..

    ReplyDelete
  13. Mak oooii wefie je boleh menang RM10k??

    ReplyDelete
  14. Mudah betul nak join. Wefie je boleh menang 20g gold bar. Sape nak bagi kan. Sempat lagi join nie. Nak join lah !

    ReplyDelete
  15. hadiahnya lumayan sgt! untung-untung boleh menang.. :)
    wefie je kan.. senangnya lahai.. hihi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.