Hadiah Istimewa Untuk Lelaki Yang Teristimewa

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Hadiah Istimewa Untuk Lelaki Yang Teristimewa / Allhamdulillah, dah masuk bulan Mei. Sangat sinonim bulan Mei dengan Hari Ibu dan Hari Guru dan kemudiannya akan tiba pula hari bapa. Mungkin akan tercari-cari idea apakah hadiah cenderamata istimewa untuk lelaki teriatimewa dalam hidup anda sama ada bapa, kawan lelaki, buah hati, tuning atau pun suami….  Di sini saya ada idea menarik tuk anda hadiahkan sesuatu yang bermakna pada pada lelaki yang teristimewa dalam hidup anda dengan Printcious.com


Do It Yourself
Printcious.com menawarkan pelbagai perkhidmatan online "do it yourself" dengan pelbagai item yang ditawarkan. Diantaranya t-shirt, mug, tote bag, plug, cap, key chain, dan banyak lagi. Dengan kreativiti DIY anda bolehlah melakarkan inspirasi anda menerusi karya anda yang tersendiri. Sudah tentu-tentu lah karya anda itu adalah teristimewa untuk mereka yang tersayang dan “Gifts For Him”. Ia akan melahirkan rasa yang indah memandangkan dengan daya usaha anda sendiri melakar untuk dijadikan hadiah. Jika sebelum ini kita sering kali membeli barangan yang sudah tersedia hiasannya atau cetakkannya, namun dengan Printcious.com ini dapat melahitkan karya dengan hasil kreativiti anda tersendiri. Untuk mendapatkan idea anda bolehlah mendapatkannya di sini klik “Gifts For Him” bagi merialisasikan idea anda. 

Pricious Gifts From Your Heart
Selari dengan itu, tag line yang digunakan oleh prontcious.com "Pricious Gifts From Your Heart", memberi gambaran yang menunjukkan keikhlasan anda melakarkan inspirasi anda menerusi sanubari hati anda kepada produk yang ingin dihasilkan dan dihadiahkan kepada mereka yang tersayang. Sebagai contoh produk-produk printicious.com di bawah ini:


 Cushions

Luahkan Rasa Cinta Anda
Lahirkan rasa cinta dan kasih sayang anda sebagai seorang anak kepada bapa, isteri kepada suami, kekalih kepada buah hati dan sebagainya dapat terus diinspirasi kepada mereka tersayang diatas kanvas. Lalu aspirasikan kanvas itu dengan produk-produk seperti cushion, t-shirt, mug dan sebagainya. Sebagai contoh anda boleh rujuk sini bag dan cushion yang menarik untuk yang tersayang. 


T-Shirts

Inspirasi Untuk Mereka Yang Disayangi
Anda juga boleh meninspirasikan apa sahaja lukisan pada mereka yang tersayang. Jangan risau jika selama ini anda rasa anda tidak berbakat dalam bidang seni dan artistik ni seperti melukis, mewarna dan sebagainya, namun dengan adanya perkhidmatan melakar secara atas talian ini mampu menyerlahkan krativiti anda. 

Anda tentu tidak menyangka bahawa anda mempunyai bakat artistik yang istimewa. Printcious.com memudahkan anda untuk berkarya dengan imiginasi dan naluri anda yang tersendiri. Tak percaya? Anda boleh tengok sini.... Cantikkkk kan....

Kualiti Cetakan Terbaik
Dengan perkhidmatan mudah dan pantas malah kualiti gambar serta warna cetakannya yang cantik dapat memberi keserlahan kepada apa yang anda dihasilkan. Warna cetakannya tidak pecah. Namun, disarankan anda menggunakan resolusi gambar yang lebih besar bagi memastikan cetakan gambar serta warna yang menarik.


Canvas / Mousepad

Harga Yang Menarik
Jangan risau dengan harga. Harga yang ditawarkan sangat berbaloi. Sekarang sedang berjalan promosi Happy Mother’s Day, jangan ketinggalan untuk dapatkan harga yang istimewa dengan potongan harga sebanyak 30%. Anda mampu memiliki karya hasil artistik from your heart bagi mereka tersayang. 

Cepat! cepat! cepat! selagi promosi berjalan jangan ketinggalan serlahkan daya kreativiti anda dengan Printcious.co untuk mereka tersayang.

Apapun anda ditawarkan seseuatu yang istimewa oleh Printcious.com seperti di bawah.


“If you are looking for best souvenir gift idea for guests, don’t forget to contact them.

Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, birthday party prop is your best entertainment.”


Oleh itu, jangan lepaskan peluang keemasan ini, raikan pesta harijadi yang bermakna buat yang tersayang dan juga tetamu anda. 





5 comments:

  1. Haa gtuu. Hehehhe. Mek jugok ler tk panda nk beli hdiah. Kalau nk beli mcm belanja ok. Kalau beli nk surprise tk retii

    ReplyDelete
  2. Kita dulu buat mug..sampai sekarang dalam kotak, sayang nak guna ha ha ha

    ReplyDelete
  3. mudah nak design hadiah sekarang ni kan.
    Janji Kita

    ReplyDelete
  4. printcious memang bagus,, design dia lawa, nak guna pun sayang

    ReplyDelete
  5. Macam nak tempah tshirt lah.. Best kalau design sendiri.. Lebih bermakna..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.