BolehCompare Now Makes Your Life Easier!

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



BolehCompare Now Makes Your Life Easier! / Assalamualaikum, salam sayang. U all biasa dengar tak BolehCompare.com??? Kalau tak biasa dengar, ni saya nak cerita tentang BolehCompare.com ni merupakan sebuah laman seswawang yang menyediakan perkhidmatan informasi tentang telco, perbankan, insurans dan juga affliate yang mana memberi kemudahan kepada para pengguna tidak perlu bersusah payah ke premis atau kedai dan juga bank untuk mendapatkan infrmasi terkini.



Saya akan jelaskan satu persatu tentang perkhidmatan yang disediakan oleh laman sesawang BolehCompare.com ini….



Telco
Perkhidmatan telco yang disediakan adalah seperti broadband, postpaid plan (Phone bundle) dan postpaid plan (sim only). Anda boleh memilih apakah jenis telco yang anda mahukan. Di laman sesawang BolehCompare.com ini menyediakan lebih 70 jenis plan broadband untuk pengguna yang ditawarkan oleh time, celcom, TM, U-mobile, Ohana, Digi, ASTRO, ASTRO ipT dan maxis. Di samping itu, anda bolehlah membuat perbandingan di antara perkhidmatan serta plan telco yang disediakan.

Manakala, bagi perkhidmatan telco postpaid plan (phone bundle), anda boleh memilih plan tekco yang disediakan dengan smartphone yang anda gemari. Smartphone yang disediakan bagi plan ini seperti jenama Apple, Samsung, Meizu, Xiomi, Asus, Blackberry, Oppo, Huawei, Lenovo. Sony, Acer dan banyak lagi.


Anda boleh klik pada jenis phoe dan bolehlah membuat perbandingan harga telco yang disediakan. Ia sangat mudah dan mesra pengguna kerana kuasa klik di tangan anda… yuhuuu….

Postpaid Plan (sim only)
Bagi postpaid plan (sim only), BolehCompare.com menyediakan 20 plan perkhidmatan telco yang disediakan. Antara plan yang disediakan ialah terdiri daripada empat telco utama iaitu maxis, Digi, U-mobile dan celcom.



Jika anda mahu memilih plan yang dikehendaki anda boleh klik pada paparan klik ‘Read more’ untuk matlumat lanjut dan boleh juga klik pada ‘Apply now’ untuk melanggan perhidmatan telco yang dipilih…. Anda juga boleh melihat perbandingan dari aspek harga, komitmen serta kontrak yang disediakan di antara telco yang menawarkan perkhidmatan postpaid plan tersebut.

Perkhidmatan Bank
Bagi perkhidmtan bank pula BolehCompare.com tiga jenis perkhidmatan iaitu kad kredit, pinjaman periumahan dan pinjaman peribadi.

Kad Kredit
BolehCompare.com menyediakan 102 tawaran kad kredit daripada perbankan di dalam negara. Ini terdiri darpada Maybank, UOB, HSBC, Standard Chartered, CIMB, City Bank, Hong Leong, AEON, RHB, Bank Rakyat dan American Express.


Pinjaman Perumahan
Sehubungan itu juga, BolehCompare.com menyediakan perkhidmatan pinjaman perumahan. Anda boleh mengira jumlah pendapatan anda dengan harga rumah serta tahun pinjaman boleh dikira menerusi laman seswang ini secara mudah.



BolehCompare.com menyediakan 46 pinjaman perumahan yang boleh anda buat perbandingan harga tawaran daripada perbankan tempatan dengan kadar base rate yang ditawarkan. Antara bank yang menawarkan pinjaman yang disediakan oleh BolehCompare.com ini ialah, Bank Islam, RHB, AmBank, Ambank Islamic, Bank Rakyat, Bank Muamalat dan sebagainya.

Pinjaman Peribadi
Selain daripada pinjaman perumahan, perkhidmatan pinjaman peribadi juga turut disediakan. Sebanyak 21 pinjaman peribadi disediakan di BolehCompare.com. Anda boleh melihat kadar interest dan meneliti tawaran daripada bank-bank, seterusnya membuat perbandingan di antara satu sama lain.




Insurans
Insurans Perubatan
Manakala, bagi insuran perubatan pula sebanyak 40 insurans yang disediakan dalam BolehCompare untuk menelitian anda. Jika selama ini anda berurisan secara langsung dengan ajen insurans yang hanya menawarkan perkhidmatan satu jenis insurans sahaja, namun menerusi BolehCompare.com ini anda mampu melihat dan membuat pernbandingan 40 jenis perkhidmatan insurans yang disediakan. Insurans yang disediakan dalam BolehCompare.com ini ialah seperti AIA, Allianz, AXA, etiqa, Great Eastern, Kurnia, Lonpac, Pacific Insurans, Prudential, RHB, Tokio Marine, Takaful Malaysia, Berjaya Sompo, Zurich dan banyak lagi.


Anda boleh meneliti satu persatu insurans dengan membuat perbandingan kadar premiums yang ditawarkan, room & board, annual limit, lifetime limit dan juga hospital panel yang menggunakan insurans tersebut.

Insurans Kenderaan
Selain daripada inspurans perubatan BolehCompare.com juga menyediakan perkhidmatan untuk renue insuran kenderaan di laman ini.


Anda boleh mengisi nama dan matlumat lengkap kenderaan anda untuk mendapatkan jumlah bayaran insuran yang dikenakan. Anda juga ditawarkan dalam beberapa jenis insurans yang disediakan seperti Allianz, AmGeneral, Kurnia, MPI Generali, Lonpac Inurans dan Zurich Takaful. Justeru, anda boleh membuat perbandingan harga di antara insurans yang disediakan dalam BolehCompare.com ini.

Selain itu, apa yang menarik dengan BolehCompare.com ini anda boleh membuat duit menerusi affliate. Caranya sangat mudah anda boleh mendaftar di SINI dan invite rakan-rakan anda menyertainya. Bila anda sudah daftar boleh lah log in seperti gambar di bawah ini.

Caranya mudah sahaja boleh ikut arahan di bawah:


Promote Now


Promotion (without gift)


Klik pada botton Promote Now

Share di media sosial

Semoga entry ini dapat memberi matlumat kepada anda tentang apakah itu laman sesawang BolehCompare.com yang mungkin jarang diketahui umum tentang kemudahan-kemudahan perkhidmatan yang disediakan di atas. Selain ia memudahkan pengguna membuat perbandingan antara perkhidmatan yang disediakan, pangguna juga boleh membuat duit dengan affiliate BolehCompare.com







3 comments:

Powered by Blogger.