Snow Crystal Elldora Pilihan Tepat Untuk Kecantikan Wajah Semulajadi

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Snow Crystal Elldora Pilihan Tepat Untuk Kecantikan Wajah Semulajadi / Allhamdulillah... Dah hampir sebulan saya mengamalkan Snow Crystal ni..... Apa, apa ni snow crystal? 

Apa itu Snow Crystal?
Snow Crystal adalah tablet yang boleh dikunyah yang terdiri daripada 22 bahan aktif bagi kecantikan, keremajaan, kesihatan kulit dengan bahan semulajadi. Kecantikan dalaman memainkan peranan penting kepada kecantikan luaran yang mana baiknya hati kita maka baiklah tingkah laku kita. InsyaaAllah... Oleh itu, untuk mendapat kecantikan dalaman, snow crystal ini yang terdiri ramuan semulajadi sangat baik untuk pengambilan harian. Kulit yang sihat akan memberikan aura positif yang kuat untuk kita menghadapi kehidupan harian dengan lebih bersemangat. 


Selain itu juga, Snow Crystal atau SC adalah berfungsi sebagai sistem pencerahan 2 kali ganda yang hebat. Malah, bahan yang digunakan mempunyai sistem perlindungan yang cukup efektif kepada kulit. Ia juga terdiri daripada bahan ekstrak premium seperti L-Cysteine, Vitamin C, Collagen, Astaxanthin dan Mangosteen yang akan diterangkan dnegan lebih lanjut di bawah ini. 



Selain itu, juga seperti mana yang diwarkan antara bahan-bahan yang terkandung di dalam Snow Crystal ini adalah seperti:

STRAWBERRY JUICE POWDER
berfungsi untuk mencegah pembentukan radikal bebas dan memutihkan kulit, ia kaya dengan vitamin C dan juga phytonuient yang dapat menghaluskan serta memberi kecerahan kepada kulit. 

ISOMALT
Low caloric & glycemix index, support gut health
Mengandungi nilai kalori & nilai glisemik yang rendah yang sangat bagus untuk mengawal berat badan berlebihan. Juga sangat bagus untuk kesihatan sistem pencernaan

BIRD NEST EXTRACT 
Overcomes dry and dull skin, whiten the skin, acts as anti-oxidant and anti aging
Fungsinya untuk mencegah masalah kulit kering dan juga kulit kusam. Ia juga untuk agen pemutihan, pencerahan kulit dan pelembapan kulit.

VITAMIN C
Protect DNA from photochemical reaction that is harmful to the skin & rejuvenate the skin
Mencerahkan kulit dari jeragat, anti-penuaan, dan kulit lebih lembut. Memperbaiki struktur kulit

MANGOSTEEN PEEL EXTRACT
Contain xanthones that acts as powerful antioxidant
Xanthones dapat bertindakbalas dengan radikal bebas dan menghalang dari kerosakan sel kulit.

BOVINE COLLAGEN (COW)
Anti-aging properties
Mengekalkan keremajaan kulit, tekstur dan penampilan kulit yang lebih anjal. Dapat membantu mengurangkan kedutan dan melawan tanda-tanda penuaan.

LYCHEE JUICE POWDER
Reduce skin blemish & aging signs
Membantu menghilangkan ‘black spot’ & jerawat. Selain itu, jus laici juga dapat melambatkan proses penuaan.




L-CYSTIENE
Vital component for growth of hair, nails & skin
Merupakan komponen penting untuk pertumbuhan rambut, kuku dan sel kulit. Bertindak sebagai ejen pencerah kulit & merawat masalah kulit yang lain seperti jerawat, jeragat, kedutan dan lain-lain.

RICE BRAN EXTRACT
Deeply hydrate the skin
Bertindak sebagai ejen pelembap yang sangat hebat. Juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya.

MINERAL PREMIX
Absorbs UV irradiation and limits penetration of radiation into skin
Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh sinar UV dan juga bertindak sebagai anti-bakteria.

VITAMIN PREMIX
Essential components of skin structure and modulate multiple biological functions
Membentuk komponen penting dalam struktur kulit dan melancarkan fungsi sel kulit.



TOMATO EXTRACT
Rich with antioxidant, moisturize the skin, help in oily & acne prone skin
Dapat mengekalkan kelembapan kulit, mengecilkan liang roma, mengurangkan masalah jerawat dan mengatasi kulit berminyak.

ALOE VERA EXTRACT
Has antioxidant and anti-aging properties, reduce excess oil production, moisturises the skin
Mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah disamping membantu melembapkan kulit.

POMEGRANATE EXTRACT
Produce new skin cells, anti-aging properties
Dapat mengembalikan sel-sel kulit yang baru dan melindungi kulit daripada radikal bebas matahari.
Merawat masalah kulit kering, berminyak & berjerawat.

GREEN TEA EXTRACT
Protects skin from UV rays, helps dry, oily & acne-prone skin, moisturizes the skin
Melindungi kulit dari sinaran UV & membantu mengatasi masalah kulit kering, berminyak & berjerawat, melembapkan kulit.

PAPAYA EXTRACT
Fights black spot, acne & has anti-aging properties
Mengatasi masalah bintik hitam di wajah, membantu menghilangkan jerawat & melambatkan proses penuaan.



MIXBERRIES EXTRACT
Rich with anti-oxidant, anti-aging properties, reduce black spot, hydrate the skin & reduce skin’s inflammation
Dapat mengurangkan bintik hitam & lingkaran gelap bawah mata, disamping dapat melembapkan kulit & mengurangkan keradangan di kulit.

OLIVE LEAF EXTRACT
Anti-aging properties & improves skin texture
Bertindak sebagai anti-penuaan, melembutkan tekstur kulit, melindungi kulit dari radikal bebas & membantu memulihkan kulit berminyak.

ASTAXANTHIN
Destroy free radical, natural agent for skin whitening
Merupakan agen semulajadi bagi mencerahkan dan memutihkan kulit. Mengandungi fungsi anti-fungal, anti-aging & dapat merawat masalah kulit.

SAKURA EXTRACT
Moisturizes the skin & help to improve skin elasticity, whitening properties
Dapat melembapkan kulit & menegangkan kulit. Juga dapat membantu mengatasi kulit kusam & dapat mencerahkan kulit.

APPLEPHENOL
Anti-oxidant, anti-aging, & anti-inflammatory properties, whiten the skin
Mengandungi molekul poliphenols yang mampu memberi kesan antioksidan, anti radang & anti penuaan. Mengurangkan pigmentasi & mencerahkan kulit.

DEXTROSE
Dextrose mengandungi karbohidrat yang memberi tenaga kepada tubuh. Ia juga bebas lemak, kolesterol dan sodium.




Gabungan 22 ramuan yang bermutu, segar, semulajadi membuatkan Snow Crystal ini cepat memberikan kesan kepada pengambilnya. Oleh itu, tidak perlu risau dengan ramuan yang digunakan semuanya sihat dan bermutu. Anda boleh mengambilnya tanpa was-was.... hehehe.... Ramuan sunnah juga turut digunakan dalam Snow Crystal ini seperti sarang burung, green tea, dan juga beras merah. 



Rasa dan Bentuk
Bentuknya yang bulat berlapis dengan gabungan warna pink dan putih dengan rasa manis buah sangat sedap dihisap. Saya mengambilnya sebelum sewaktu pagi dalam perut yang kosong. Digalakkan mengambil ketika perut kosong atau sebelum makan. 



Allhamdulillah, selepas seminggu saya mengambil SC ini sacara konsisten ia menambahkan perubahan kepada kulit muka saya. Walhal, saya ni jarang pakai make up. Saya memang boleh dikatakan sukar pakai bedak dan gincu. Malah, ke pejabat pun saya jarang memakainya, jika ada apa-apa keperluan untuk pakai bedak dan gincu baharu saya mencalitkan sedikit di wajah saya. Ini adalah kerana apabila saya sampai sahaja di ofis, rutin saya adalah solat sunat dhuha. Sebab itu saya jarang pakai pedak atau gincu keluar ke pejabat. Bila dah habis solat, jika saya saya keperluan untuk mencalitkan bedak dan gicu baharu saya memakainya.


selepas


Dengan pengambila SC ini saya sangta senang hati, kerana dengan keadaan saya yang tidak suka make up, walaupun dahalunya profession saya make up artist, hahaha.... membuatkan saya merasa senang hati dengan natural beauty. Sebab profession make artist lain dengan mak anda, kalau mak anda memang nak kena cantik selalu. Make up artist bertugas ikut skrip dan watak-perwatakan.... tak perlu make up artist over daripada skrip dan watak... hehehe.... 



SC memberi saya bahagia dan senang hati dengan apa yang Allah kurniakan ini. Allhamdulillah... terima kasih Elldora yang memperkenalkan saya kepada produk ini. Saya sangat berpuas hati dan sangat mengesyorkan kepada anda di luar sana. 

Antara Testimoni pada pengguna dengan SC ini boleh dinilai sendiri menerusi testimo di bawah ini yang sangat menakjubkan. 









Lagi Yang Menarik Snow Crystal?
Selain itu juga, SC ni adalah keluaran daripada bumiputera. Ia juga 100% terdiri daripada bahan semula jadi yang telah saya perincikan di atas. Malah ia adalah selamat dan berkesan tanpa menggunakan bahan-bahan terlarang juga lulus piawaian KKM. 



KKM Approved 121217/11/205


Pantang Larang dan Tips Pengambilan SC
Bagi mencepatkan lagi keberkesanan pengambilan SC ini, saya menyarankan supaya mengambil sekurangnya lapan gelas air putih setiap hari, jangan mengelakkan untuk mengambil sarapan pagi, elakkan makanan berminyak dan pedas, minuman berkafein dan bergas, perbanyakan mengambil buah-buahan dan sayuran  serta lakukan senaman setiap hari.





Dengan slogan 

Elldora Empire
Inspire Your Desire  

kecantikan wanita akan diserlahkan dengan kayakinan dari dalam ditransformasikan dari luaran. InsyaaAllah, ia akan memberi satu inspirasi keyakinan diri kepada anda. Yakin dengan Allah yakin dengan diri sendiri. 

Bagaimana untuk mendapatkan Snow Crystal ini, boleh lah menghubungi di talian di bawah:

HOTLINE: 019- 227 1077


Selain SC, tak lama lagi produk elldora Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare akan berada di pasaran. Dengan bantuan Doktor perubatan dan chemist, maka terhasillah produk elldora yang diformulasi khas untuk mereka yangg inginkan produk selamat & natural yang mampu merawat, memutih, meremajakan dan mencantikkan kulit anda bolehlah mendapatkan produk terbaharu Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare nanti.... Stay tune.... cooming soon..... JANGAN LUPA tau date anda dengan dua produk ini. 









4 comments:

  1. SC memang terbaik.suka sangat makan.yang penting sedap kan

    ReplyDelete
  2. SC memang terbaik.suka sangat makan.yang penting sedap kan

    ReplyDelete
  3. SC memang terbaik! Sedap pun sedap..kunyah-kunyah je

    ReplyDelete

Powered by Blogger.