Eucerin ProAcne Solution Merawat Jerawat Dengan Berkesan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Eucerin ProAcne Solution Merawat Jerawat Dengan Berkesan / Allhamdulillah, satu pengalaman yang sangat istimewa apabila mencuba sesuatu yang baharu saya rasakan dengan produk Eucerin ProAcne Solution. Pengalaman yang sangat berharga tidak dapat saya bayangkan apabila ia memberi satu keajaiban yang saya alami. 




Terima kasih tidak terhingga saya ucapkan kepada kepada pihak Eucerin ProAcne Solution kerana telah mimilih saya mencuba keajaiban ini.

Sejarah Eucerin ProAcne Solution?
Eucerin telah dilancarkan lebih 100 tahun lalu, yang merupakan meneraju inovasi dalam sains dan penjagaan kulit. Hari ini, jenama ini telah menjadi salah satu jenama derma-kosmetik yang paling dipercayai di dunia. Ia telah dibangunkan dan disyorkan oleh ahli dermatologi dengan disokong oleh kajian yang terperinci. 

Dengan menggunakan pendekatan berasaskan sains, Eucerin membangunkan penjagaan kulit derma yang selamat dan efektif dengan menggabungkan manfaat kosmetik dan keberkesanan produk farmaseutikal. Jenama ini membuat pelaburan besar dalam kajian dan pembangunan yang diikuti dengan ujian-ujian ketat untuk memberikan pengguna produk penjagaan kulit yang inovatif dan efektif. Disamping itu juga ia memastikan agar kulit sentiasa sihat dan diberi penjagaan khas pada masa sekarang dan juga masa hadapan. 


Apa itu Eucerin ProAcne Solution?
Eucerin  merupakan salah satu jenama dermo-kosmetik paling dipercayai di seluruh dunia telah mengahsilkan produk penjagaan kulit anti jerawat yang bukan sahaja menyuburkan malah mampu membantu menghapuskan jerawat dengan lembut iaitu Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment.

Kelebihan
Eucerin merupakan pelembab untuk kulit berminyak dan berjerawat kerana ia direka dan diuji khas untuk membersihkan pori yang tersumbat, mengurangkan dan menghalang kemunculan semula jerawat. Di samping itu juga ia mengekal kelembapan kulit agar nampak sentiasa segar.

Kandungan dan Ramuan
Eucerin diformulasi dengan bahan-bahan yang aktif yang terbukti berkesan iaitu Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment mengurangkan jerawat komedon* dalam masa hanya DUA minggu tanpa mengeringkan kulit. Formulanya yang mengawal kerengsaan supaya kulit lebih licin dan sihat. Formulasinya terdiri daripada:
  • Sepuluh peratus Hydroxy Complex, kombinasi tiga ejen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu AHA (asid glikolik), BHA (asid salisilik) dan PHA (gluconolactone) yang membantu memperbaharui permukaan kulit, membersihkan pori, mengurangkan bakteria penyebab jerwat, P. ances, dan mengurangkan sel kulit mati.
  • Licochalcone A, bahan anti radang yang mengurangkan kerengsaan dan membantu mengurangkan kemerahan pada wajah.
  • Dexpanthenol, yang terhasil daripada vitamin B5 adalah pelembab yang mengekalkan kandungan air dalam wajah untuk meningkatkan daya tahan kulit dan melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.



Testimoni Pengguna
Apabila digunakan sebagai regim lengkap penjagaan kulit pada waktu malam**, pengguna melaporkan terdapat perubahan selepas dua minggu dan dalam masa lapan minggu, kulit wajah menjadi mulus. Sebanyak 94 peratus pengguna bersetuju bahawa Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment menghalang pertumbuhan jerawat baharu dan mengurangkan bekas jerawat hitam sementara 80 peratus pengguna bersetuju produk ini mengurangkan bintik putih, bintik hitam dan mengurangkan jerawat yang bengkak. 


Dengan keputusan yang memberangsangkan ini, pengguna di Malaysia boleh mencuba pelembab terbaharu untuk kulit berjerawat ini dalam Cabaran Bebeas-Jerawat Eucerin 14 Hari ini.

Pengalaman Saya
Allhamdulillah, saya telah menggunakan Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment dengan berjayanya. 


Saya mempunyai kulit muka yang berminyak dan kusam. Memandangkan saya memang jarang mengenakan solekan pada wajah membuatkan muka saya berada dalam keadaan kusam selalu. Walaupun saya selesa dengan keadaan demikian namun, apabila saya mahu bertemu individu atau berhadapan dengan seseorang saya sangat memerlukan sesuatu yang membolehkan wajah saya tampak segar tanpa solekan. 

Saya bersyukur ditemukan dengan Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment memberikan saya satu keyakinan diri untuk mencuba. 


Dengan hasil dua minggu menggunakan Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment saya hanya mampu bersyukur dan dan sangat mengesyorkan anda di luar sana dengan perubahan kulit wajah saya. Wajah saya mempunyai bintik hitam, dan bintik hitam itu mula pudar sedikit demi sedikit. Dan akan masih meneruskan menggunakannya walaupun selepas dua minggu ini. Ini adalah kerana, tanpa solekan dan kulit mula tampak segar dan lembab membuatkan saya lebih berkeyakinan berhadapan dengan sesiapa sahaja di universiti saya. Jerawat pun sudah segan untuk tumbuh di wajah saya. 

Disyorkan
Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment merupakan pilihan yang tepat mengatasi masalah jerawat, bintik hitam dan putih. Anda harus mencubanya mengalami dan menrasai sendiri keajaiban produk ini. 

Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment adalah sebahagian darpada produk penjagaan komprehensif ProACNE yang terdiri daripada pencuci muka, pelembab skrub, dan serum pelembab siang. Produk ini beserta produk lain dalam rangkaian yang sama kini tersedia dalam pembungkusan yang diperbaharui.

Untuk matlumat lanjut tentang rangkaian penuh penjagaan muka ProACNE daripada Eucerin, boleh lah lon in ke:

atau




9 comments:

  1. Rata2 yang dapat review product ni memang dapat result yang bagus

    ReplyDelete
  2. Jenama Eucerin ni mmg dah terkenal utk kulit.... Nampak ada perubahan, kuit jadi halus

    ReplyDelete
  3. nampak menjadi jugak dengan kak sheila.
    mek buat back link untuk kak sheila kat entry eucerin mek

    ReplyDelete
  4. Makin cun dah kak sheila 😍
    Eucerin, good product

    ReplyDelete
  5. Nampak perubahan muka kak sheila tu kena beli gak ni nampak gaya la

    ReplyDelete
  6. Saya pun dah cuba kak..puas hati sangat

    ReplyDelete
  7. wahh bagus eucerin ni. muka pun nmpak bermaya smula..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.