Shopee Platform Destinasi E-Dagang Terbaik

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم





Mengenai Shopee
Shopee adalah platform e-Dagang terulung di Asia Tenggara dan Taiwan. Platform ini direka khusus untuk rantau ini, memberikan pengguna pengalaman membeli-belah yang mudah, selamat dan cepat dengan sokongan pembayaran dan logistik yang kukuh.

Shopee akan terus meningkatkan prestasi platformnya dan menjadi destinasi e-Dagang pilihan di rantau ini. Shopee mempunyai pilihan produk yang pelbagai dari kategori seperti elektronik, perkakas rumah, kesihatan & kecantikan, bayi & permainan, fesyen dan peralatan kecergasan.

Shopee, sebuah syarikat Sea, mula dilancarkan di Singapura sejak 2015 dan telah berkembang ke Malaysia, Thailand, Taiwan, Indonesia, Vietnam dan Filipina. Sea merupakan peneraju dalam industri hiburan digital, eDagang dan perkhidmatan kewangan digital di rantau Asia Tenggara dan Taiwan. Misi Sea adalah untuk menaiktaraf kualiti kehidupan pengguna dan perniagaan kecil menerusi penggunaan teknologi dan telah disenaraikan di Bursa Saham New York (NYSE) dengan simbol SE. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.shopee.com.my

Untuk sebarang pertanyaan media, hubungi:

Paris Ashiqin (Cik)
Pegawai Kanan Pemasaran, Perhubungan Awam
Emel: paris.ashiqin@shopee.com
Tel: +6010-4079948

Vanessa Tan (Cik)
Go Communications Sdn. Bhd.
Emel: vanessa@gocomm.com.my
Tel: +603-7710 3288




3 comments:

Powered by Blogger.