Enfagrow A+ Susu Formula Terbaik : Awasi Produk Palsu

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Enfagrow Susu Formula Terbaik / Memilih susu formula terbaik bagi anak-anak menjadi keperluan ibu bapa bagi tumbesaran anak-anak. Pelbagai susu formula di pasaran, namun harus diingat pasti ibu bapa mahukan yang terbaik mengikut kemampuan ibu bapa serta kesesuaian bagi anak-anak. Oleh itu, susu Enfagrow A+ merupakan susu formula yang mengandungi nutrisi lengkap adalah terbaik bagi anak-anak membesar.


Susu Enfagrow Langkah 3 (1-3 tahun) Baharu

Untuk anak anda menjadi bersedia-masa depan dan berjaya, mereka memerlukan perkembangan mental dan juga emosi yang cerdas.

Enfagrow A + baharu kini dengan Kompleks MFGM, adalah satu kejayaan baru dalam pemakanan pediatrik dan mengandungi 40% lebih tinggi DHA yang memenuhi cadangan pakar.

Kajian saintifik menunjukkan bahawa DHA dan MFGM membantu menyokong perkembangan mental dan emosi.


Antara kandungan yang terdapat dalam susu Enfagrow A+ Langkah 3 Baharu ini adalah seperti:

Kompleks MFGM
DHA 105mg
PDX ^ + GOS
Ragi Beta-Glucan
Dengan Choline, Iodine, Vitamin A & Vitamin B12
Zink & besi
Tiada sukrosa

Terdapat tiga perisa yang ditawarkan iaitu:
  1. asli
  2. wanila
  3. madu

Namun, ibu bapa harus berhati-hati dalam pembelian produk ini, pemalsuan produk ini terdapat di pasaran. Kepada makluman ibu bapa perhatikan betul-betul kotak produk yang asli dan palsu seperti gambar di bawah ini. Makluman pihak syarikat dibuat kepada pengguna jika terbeli produk yang palsu.

Awasi Produk Palsu

Ibu bapa yang dihormati, 

Mead Johnson Nutrition Malaysia (MJN) menasihati pengguna dan peruncit di seluruh negara untuk memulangkan Enfalac A + Step 1 Formula Bayi dalam kotak 1.8kg (tiga pok setiap satu) seperti yang dikenal pasti dalam Gambar 1 (di bawah) untuk penggantian segera. 

Dengan banyak hati-hati dan keselamatan dan kepercayaan para pengguna kami sebagai perhatian utama kami, MJN segera memperluaskan aktiviti sokongan pengguna semasa dengan Program Penggantian Produk secara sukarela yang bermula pada hari ini (15 Disember 2017). 

Matlamat Program ini adalah untuk membuang mana-mana karton tiruan dari pasaran dan membolehkan pengguna dengan mudah memastikan mereka hanya mempunyai produk MJN tulen, berkualiti tinggi yang selamat untuk digunakan dan sesuai untuk digunakan seperti label produk. 

Program penggantian produk ini sedang dijalankan berdasarkan penyiasatan anti-palsu, yang pada masa ini mengenalpasti peratusan produk palsu kecil di beberapa kedai runcit di Johor Bahru. Menggunakan maklumat yang disediakan oleh MJN, pihak berkuasa Malaysia telah mengesahkan bahawa mereka secara aktif mengejar operasi pemalsuan untuk menutupnya dan menahan pelaku yang bertanggungjawab mengikut undang-undang. MJN komited sepenuhnya untuk bekerjasama rapat dengan pihak berkuasa untuk membantu menamatkan skim ini yang tercela. Butiran Program Penggantian Produk: 

Program ini bermula 15 Disember 2017, dan hanya melibatkan kotak Enfalac A + Langkah 1 1.8kg (Gambar 1 di bawah)

Pengguna akan menerima kotak Enfalac A + Langkah 1 1.8kg (Gambar 2 di bawah) atau setaraf dengan logo "DHA + ARA & MFGM" sebagai pengganti produk yang dibuka dan tidak dibuka diterima.

Hubungi Talian Hotline Program Penggantian Produk kami di 1-800-88-3585 Isnin-Ahad 9 pagi hingga 11 malam atau lengkapkan borang dalam talian di www.enfagrow.com.my/product-replacement untuk maklumat lanjut mengenai arahan gantian.


Jika pengguna terbeli produk palsu sila hubungi pihak MNJ untuk penukaran produk.

Harap maklum!




3 comments:

  1. wuuuu takut eh nak beli susu sekarang..kena lebih berhati-hati lepas ni..

    ReplyDelete
  2. Dalam memberi yang terbaik untuk anak-anak mesti berhati-hati,terutama melibatkan makanan dan minuman..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.