Genap Lima Tahun

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Genap Lima Tahun / Alhamdulillah, genap lima tahun. Apa yang lima tahun? Lima tahun pengajian saya. Bermula saya mendaftarkan diri di USM pada 17 Disember 2012 hingga kini 17 Disember 2017 genap lima tahun saya berstatus pelajar sepenuh masa. Masih belum dapat menamatkannya. Saya menanti, menununggu saat dan ketika itu. 


Sabar Sheila, bertahan lah, sikit sahaja lagi.... Nak kena pulun juga dalam beberapa minguu ni sebelum berlabuhnya 2017. Di hadapan kulit dah tergambar 2017. Kalau itu ditakdirkan, namun kalau ia bertukar ke 2018, itu lah mungkin yang terbaik buat saya, kerana Dia Yang Maha Menyusun....

Berdikit-dikit, seperti anak baru dilahirkan, menyusur, merangkak, rebah, bangun, tewas, parah, sakit, bangun lagi, belajar berdiri, begitu la saya melaluinya..... duh duh duh.... semua nya indah...

Allhamdulillah.... saya hamba yang daif, jahil ni payah nak mengenal erti belajar ni sukar. Namun mudah bila sentiasa bersamaNya. Walaupun diri ini lemah sesangat!

Ajarilah saya!




10 comments:

  1. In shaa Allah, usaha & doa tangga kejayaan..

    ReplyDelete
  2. Aminn...Allah yang pilih akak...itu bermakna akk mampu...insyaAllah :)
    Kak Sheila kuat semangat.

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala urusan buatbsheila. Takpe, owmbqt asqlkqn beehasil

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah & tahniah! Sikit lagi Sheila. Semoga Allah Permudahkan untuk selesaikan pengajian dengan baik. Aamiin


    Jemput singgah baca artikel terbaru saya

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dan tahniah sis kerana terus gigih mengejar cita-cita.. Semoga terus bersemangat dan dipermudahkan jalan menuju kejayaan..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.