Rahsia 'Me Time' Wanita Bekerjaya: Dengan SHO Aging Red Ginseng Ampoule Glowing Rahsia Cantik Wanita Korea

Rahsia 'Me Time'  Wanita Bekerjaya: Dengan Serum SHO Red Ginseng Bak Glowing Wanita Korea / Assalamualakikum, Salam Sayang semua pembaca saya yang dirahmati. Jom, hari ni saya nak kongsikan satu produk Korea yang membuatkan mereka ni cantik berseri, glowing dan juga mempunyai kulit yang sihat. SHO Red Ginseng ni merupakan produk yang terdiri daripada dua jenis iaitu:
  1. SHO Aging Red Ginseng Ampoule
  2. SHO Aging Red Ginseng Ampoule Mask.

Tidak dinafikan wanita-wanita Korea ni memiliki kulit wajah yang sihat dan glowing. Antara salah satu rahsianya mereka sentiasa mengaamalkan penggunaan mask muka dan juga serum. SHO adalah singkatan kepada "Special Homecare Origin", adalah jenama penjagaan kulit Korea yang menggabungkan rawatan kecantikan dan sains. SHO dari menawarkan pelbagai ramuan produk penjagaan kulit halus yang memberikan wanita kerja moden di kawasan bandar rawatan berkualiti tinggi di rumah sendiri.

Asal Produk

  • Produk kami dihasilkan dalam pengeluar kosmetik terbaik di Korea di bawah piawaian yang ketat
  • Konsep Jenama
  • SHO adalah jenama penjagaan kulit Korea yang menggabungkan rawatan kecantikan dan sains. SHO dari menawarkan pelbagai ramuan produk penjagaan kulit halus yang memberikan wanita kerja moden di kawasan bandar rawatan berkualiti tinggi di rumah sendiri.



Dan..... apa yang menariknya tentang kedua-dua produk ini ia merupakan produk yang dihasilkan oleh pengeluar kosmetik terbaik di Korea di bawah piawaian yang ketat untuk memastikan kualiti dan sijil ISO yang diiktiraf di peringkat antarabangsa. Semua produk bebas dari bahan-bahan berbahaya seperti Triethanolamine, Benzophenone, Minyak mineral, Sulfat, Paraben dan Acrylamide, bahkan selamat untuk wanita hamil.


"Me Time"

Duk citer panjang saya flashback semula tentang SHO ini saya sesuai dengan wanita bekerjaya yang tidak sempat memanjakan diri untuk facial dan sebagainya jangan risau dengan konsep "Me Time", anda sebagai wanita aktif, ibu, isteri, malah individu dengan gaya hidup dengan sentiasa cergas dan sibuk dapat juga mengekalkan kesihatan dengan kecantikan semulajadi dengan SHO. Anda hanya boleh melakukannya di rumah sahaja, dengan menggunakan
  1. SHO Aging Red Ginseng Ampoule
  2. SHO Aging Red Ginseng Ampoule Mask.

SHO dan Wanita

Apa pun dunia sentiasa kritikal terhadap wanita dan masyarakat menjangkakan lebih banyak daripada wanita berbanding lelaki. Tekanan sosial terhadap wanita telah menjadikan mereka sempurna. Mereka merupakan wanita kuat - lebih banyak tanggungjawab, toleransi yang lebih tinggi, penuh fleksibiliti. Wanita kini memperkasakan kemajuan, berusaha mencari jalan kerjaya yang baik, menjalani gaya hidup yang aktif. 

Dengan kemajuan dan teknologi yang tinggi serta gaya hidup yang membuatkan wanita menjacari pekerjaan di luar, mereka berhak mendapat belaian manja menjaga kecantikan dalaman dan luaran. Dengan berkonsepkan "Me Time" wanita boleh membelai kecantikan di rumah dan tidak perlu ke spa kecantikan dengan SHO Aging Red Ginseng. Malah ia terbukti berkualiti.



SHO Aging Red Ginseng Ampoule


Apa yang saya suka dengan  SHO Aging Red Ginseng Ampoule ni ia sangat likat. Kelikatannya akan membuatkan ia mudah menyerap masuk ke dalam liang-liang pori muka terus ke dalam yang dalam. Oleh itu, apabila ia diserap ke dalam kulit muka kita ia akan memberikan kesan yang cepat berbanding krim muka dan sebagainya. Walaupun teksturnya pekat dan likat tidak bermakna ia berminyak tau... Sebab Ampoule ni terus menyerap masuk ke kulit wajah kita. Yang paling saya suka adalah rasa selesa dan sejuk bila diguna. Pada mulanya saya ingatkan dengan namanya "ginseng" baunya tak enak, namun jangkaan saya salah, dan bau Ampoule ni sangat memikat hati saya kerana ia lembut je.... 




Kebaikan SHO Aging Red Ginseng Ampoule
  • Anti-penuaan
  • Menyuburkan kulit
  • Memulihkan kulit 
  • Menjadikan kulit sihat dan bersinar 


Itulah Rahsia Cantik Glowing Wanita Korea

Rupanya inilah rahsia cantik, glowing wanita Korea, dah tentu nak cantik-cantikkan.... yela untuk kesihatan diri. Bukan cantik sebab nak dapatkan pujian sekadar cantik di mata suami. Bila dah cantik luaran harusla cantik hati sama dijaga. Tak gitu! ye la sebagai wanita bekerjaya, aktif, cergas dengan tugasan harian di pejabat malah dirumah, kecantikan dan kesihatan juga harus dititik beratkan untuk suami dan anak-anak.... Baru mereka selesa dengan kita kan....



Apa yang penting kalau uols nak tahu SHO Aging Red Ginseng Ampoule ini merupakan ampoule yang sangat laris kerana dalam masa 1 minit sahaja ampoule ini terjual kira-kira 10 botol di seluruh dunia. Fuhhhh hebat gilerrr kan.... Laku keras ni. So, uols sangat mengalukan untuk mencuba SHO Aging Red Ginseng Ampoule dan mask k... 

Anda boleh jadikan keguaan harian kerana penyerapan 3 kali lebih berkesan berbanding dengan serum lain sangat memberi kesan yang efektif kepada kulit wajah anda. Mana tau husband puji hari-hari, sayang lebih bila dah cantik macam artis Korea... hehehe....


SHO Aging Red Ginseng Ampoule Mask

Manakala, SHO Aging Red Ginseng Ampoule Mask pula 





Sesuai Untuk Ibu Hamil

  • Alam-mewakili produk. Bahkan ibu hamil boleh menggunakan SHO kerana ia bebas daripada bahan-bahan berbahaya. 
  • Vibrant-mewakili wanita abad ke-21.
    Profesional-mewakili jenama. Menggabungkan rawatan kecantikan dan sains - menawarkan pelbagai penjagaan kulit yang halus.

Kandungan SHO Aging Red Ginseng Ampoule Mask



Dengan khasiat yang kaya dengan ramuan ubat-ubatan oriental yang pelbagai seperti Red Ginseng, Root Mulberry, Licorice, Pleuropterus multiflorus, ia akan menjadikan kulit yang lebih anjal dan glossier.

Minyak Camellia pula membantu mencapai keseimbangan antara minyak dan air di permukaan kulit anda dan mengekalkan keadaan idealnya.

Ekstrak Portulaca dan allantoin akan memberikan kulit anda menjadi lebih sihat ia akan melambatkan kulit anda daripada terdedah dengan persekitaran yang kotor.

Manakala, trehalose berfungsi sebagai pelembab kepada kulit wajah anda.


Kandungan SHO Aging Red Ginseng Ampoule

Red Ginseng Extract

Camelia Oil

Paeonia Suffruiticosa Root Extract

Morus Alba Root Extract

Theobroma Cacao Seed Exctract

 

Testimoni Pengguna Produk SHO


So, uols nak cantik bagai wanita Korea, boleh cuba SHO Red Ginseng Impoule ini tau.... tentu tak kan menyesal! Sebelum tu jom tengok video bagaimana nak guna SHO Aging Red Ginseng ni




Dan..... bagaimana nak dapatkannya?


Untuk sebarang pembelian dan nak tahu berapa harga SHO Red Ginseng ini anda boleh lah mendapatakan maklumat lanjut, dengan melayari laman sesawang di bawah ini.

Website

UYA Asia
www.uyaasia.com/

Instagram

Facebook


Boleh juga didapati di:

(50 selected stores nationwide)
 

2 comments:

Powered by Blogger.