Zulqaas Phytonutrients Serum: Halal Cosmetics Daripada Pakar Kecantikan

Zulqaas Phytonutrients Serum: Halal Cosmetics / Allhamdulillah, saya diperkenalkan dengan Halal Cosmetics iaitu Zulqaas Phytonutrients Serum merupakan serum yang dikemudikan oleh Dr. As Zulqa berkelulusan PhD dalam Industri Kosmetik Halal di Malaysia.


Apakah Itu Serum Muka?

Terlebih dahulu, anda mesti hendak tahu apakah disebalik makna serum terutama serum muka kan... Serum muka ni adalah satu produk yang bertindak untuk merawat kulit muka dari luar hinggalah dalam kulit muka. Walau bagaimanapun, anda mesti tahu, ada pelbagai produk muka dan ia mempunyai fungsi yang berbeza. Namun, serum muka ini berbeza dengan produk muka yang lain kerana ia mempunyai bahan aktif yang tinggi kepekatannya atau high concentration, berbanding dengan losyen atau krim muka.

Selain itu juga, serum muka ni mampu meresap jauh ke dalam kulit muka disebabkan bahan aktifnya yang pekat itu dan molekulnya yang lebih halus.


Apakah itu PHYTONUTRIENTS Serum?

Phyto bermaksud tumbuh-tumbuhan. Jadi Phytonutrients Serum membawa maksud Nutrients dari tumbuh-tumbuhan.
ZULQAAS Phytonutrients Serum mengandungi 10 plant ekstrak yang memberikan pelbagai nutrients dan vitamins kepada kulit anda. Bahan-bahan aktif ini berfungsi memberi 'makanan' dan merangsang pertumbuhan sel kulit baru dan menyihatkan kulit muka seterusnya mencantikkan kulit muka anda.
10 plants ekstrak yang sangat hebat dengan fungsi
  • Anti-oksida
  • Anti-radikal
  • Anti-radang
  • Anti-tyrosinase (membantutkan enzim yang menyebabkan kulit gelap)

Cara Penggunaan

Anda boleh menggunakannya hanya 3 hingga 5 titik sahaja dan diaplikasi secara betul di kulit wajah dengan menyapu dan mengurutnya pada kulit wajah. 3 - 5 titik ini akan memberi kesan kepada pengguna jika menggunakannya dengan betul dan konsisiten.

Anda boleh menggunakan Zulqaas Phytonutrients Serum ini sebagai premier atau base make up!

Halal dan Suci

Selain itu juga, ZULQAAS Phytonutrients Serum telah mendapat notifikasi dari KKM dengan NOT180503209K dan ia memberi keyakinan untuk pengguna Muslim menngunakan produk ini tanpa ragu.




Serum Zulqaas Pythonutrients ini berbeza dengan yang lain kerana ia:
  1. Natural base (Natural Product)
  2. Vegan
  3. HALAL
  4. Tidak mempunyai bahan kandungan haiwan





10 Bahan Nutural Terkandung Dalam Zulqaas Phytonutrients Serum

  1. CHIA SEED ekstrak : Zulqaas pertama di Asia Tenggara menggunakan Chia seed untuk Hydrating & Brightening effect. Chia seed adalah Superfoods & bila digunakan pada kulit muka ia akan menjadi supernutrients yang mengandungi nutrients omega 3, fiber, iron & calcium.
  2. LICORICE ROOT ekstrak : membantu mencerahkan kulit muka, mengatasi masalah kulit kusam, tona kulit tidak sekata & jeragat nipis.
  3. MORUS ALBA ekstrak : membantu mencerahkan kulit muka, mengatasi masalah kulit kusam, tuna kulit tidak sekata & jeragat nipis.
  4. ROSEHIP OIL : mengandungi nutrients fatty acid, vit A, C & E yg membantu mengatasi kulit kusam & jeragat nipis juga berupaya mencerahkan kulit.
  5. TEA TREE ekstrak : berupaya mengatasi masalah jerawat.
  6. ROSEMARY ekstrak kaya dengan nutrients antioksida & vitamins yang membantu merawat jerawat & menghalang sebarang jangkitan pada kulit, terutamanya kulit sensitif.
  7. CHAMOMILLE ekstrak :  sangat bagus utk mengurangkan radang kulit sensitif. 
  8. CENTELLA ASIATICA ekstrak : atau ekstrak pegaga kaya dengan nutrients asid amino, fatty acid & beta carotene utk mengurangkan radang kulit sensitif & membantu pertumbuhan sel kulit baru.
  9. CHINESE SKULLCAP ekstrak : ada nutrient Baicalin yang boleh melambatkan proses penuaan & utk awet muda.
  10. JAPANESE KNOTWEED ekstrak : ada nutrient resveratrol yang berupaya melawan radikal bebas penyebab kulit berkedut & cepat tua. Ekstrak ini elok utk awet muda & anti-aging. 


Serum Zulqaas Phytonutriens Serum Dapat Membantu Masalah Kulit

  • Kusam
  • Tona tak sekata
  • Kedutan halus
  • Kulit kering dan berminyak 
  • Jerawat halus
  • Jeragat nipis
  • Liang pori besar
  • Kulit sensitif


Selain itu juga, apa yang hebatnya penggunaan serum muka ini, jom kita tengok testimoni daripada pengguna.


Masalah jeragat mula menghilang


Pengguna repeat order


Muka yang kusam, semakin berseri




Bukan produk timbang kilo, produk ini dijalankan kajian terlebih dahulu daripada pakar


Sudah lama mencari serum yang macam ni




Pengalaman Peribadi: Merasa Sendiri Kepuasan Dengan Zulqaas Phytonutrients Serum


Allhamdulillah,
Saya baharu sahaja menggunakan Zulqaas Phytonutrients Serum ini selama tiga hari berturut-turut. Sejujurnya saya mengalami masalah kulit muka yang suram dan kusam serta berminyak. Selain itu, tona muka yang tidak sekata serta blackhead. Selama tiga hari mencuba apa yang saya nampak kulit berminyak saya semakin menampakkan pemulihan. Disebabkan saya tidak suka menggunakan make up , foundation ke pejabat, dan saya hanya mengenakan compact powder sahaja. 


Dengan, pengambilan Zulqaas Phytonutrients Serum ini, saya rasa mula yakin serum ini mampu memberi keselesaan kepada saya bagi mengatasi masalah kulit muka saya yang saya nyatakan di atas. Allhamdulillah, walaupun cuma tiga hari saya mula rasa kelaianannya, dan InsyaaAllah saya akan meneruskan untuk menggunakan Zulqaas Phytonutrients Serum ini. 


Sebenarnya, apa yang saya ingin hanyatakan, setiap apa yang kita guna mestilah dengan niat yang baik, bukan sahaja untuk kecantikan luaran malah kecantikan dalaman supaya hati kita juga sentiasa bersih. Allahumma Ya Baadi' sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Indah lagi Cantik, cantikkan hati kami dan perindahkan tingkah laku kami jua....



InsyaaAllah, dengan apa yang kita guna dan amal niatkan kepada sesuatu yang baik, baik dalaman memberi dampak berkesan baik di dalam hati kita malah cantik di luaran. Anda semua mahu cantik, gunakan Zulqaas Phytonutrients Serum semestinya suci dan halal.... Cantik dalaman, cantik luaran.

Allhamdulillah.... 


Bagaimana Untuk Mendapatkan Zulqaas Phytonutrients Serum?


Ayuh.... cepat uols klik pada foto di bawah ini bagi mendapakan harga yang istimewa!



Dan untuk matlumat lanjut bolehlah melayari media sosial Zulqaas:

Laman Sesawang

Facebook

Instagram

Youtube


3 comments:

  1. Halah tu penting...bukan hanya pada apa yang kita makan tapi pada apa juga yang kita gunakan pada tubuh...termasuklah produk penjagaan wajah.

    ReplyDelete
  2. wah makin cantiklah sis! nak kena try jugak ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.